BLUE
WHEN I'M FEELING BLUE∼∼*
WHERE ARE YOU∼∼*
crab1223
暱稱: 蟹∼∼*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
the last one
勁呀
星期一 . 好忙的一天
today
好耐都打日記啦
文章分類
全部 (167)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 167
留言總數: 82
今日人氣: 1
累積人氣: 6432
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 25 日  星期一   晴天


游水呢 開心 分類: 未分類

今日一早就起左身 , 返左去學校 . 探下D教緊書既朋友仔 =.=好想教書呀我都....嗚...我之前擺左好多心機落去整野..但係依家咩都無得教..真係無奈 -.-不過唔緊啦 . 見d 死黨教得咁好 . 都抵返囉. 冰冰 . 阿盈 . 6筒 .heijo . 東東你地都要加油呢..唔好比d細路恰呀 =.=我撐你地呢 .

之後我地一齊去食飯 . 傾下傾下 . 傾到3點 =.=本來話去肥好屋企 , 搵佢玩玩都無時間tim -.-sorli 呀..肥好 . 肥珊錫錫呢 . 哈哈 .

之後夜晚就去左游水 . d水好暖呢 . 仲好多人tim呀 . 不過好開心呢 . 因為見到阿奶好靚仔 . 呵呵~~講笑啦 . 而係我地玩得好開心呢 . kaka . 今日好累囉 . 祈求神保守我地身心健康呢 .



2005 年 7 月 24 日  星期日   晴天


好好天呢今日 分類: 未分類

今日好開心呀 . 今日陽光普照 . 藍天白雲 , 真係太好啦 . 最重要係今日放假 . 可以返到教會哦 . 開心呢 .

今朝返到教會 , 一入去就撞到阿ben . 見到佢真開心呢~~之後我地唱詩歌敬拜 . 有一句歌詞好正架 . 就係話我需要耶穌的愛 . 請你愛我 . 正呢 =.=返到教會 , 感覺好好呢 . 好似同神又親近左咁. 正呀

阿ben好慘呢 , 佢隻手比野夾到 . 成隻手又紅又黑 . 一睇個樣就知道一定好痛呢 =.=真係陰公囉 ..

今 日天氣好好呀 . 所以自己一件去左踩單車 . 今日都好多人踩單車呢 . 我踩到去馬場果邊...見到有人玩獨木舟呢 . 個人對手既形狀好靚呀 . 嘩.....正呢 . (好似色魔咁=.=) 踩到好累呢 ...真係太耐無踩啦...

到夜晚果陣 , 我地咁岩睇到港男最後兩強爭霸戰 . 個2號好似阿rain呀真係 ...個14號好得人驚呀..成身都係肌肉..見到都驚呢 =.=不過最終都係2號仔贏左 . 真係太好啦 .



2005 年 7 月 23 日  星期六   晴天


感動 分類: 未分類

今日返工好開心呀 . 因為今日天氣好好呀 . 所以連帶個人既心情都好好呢 . 所以返工都好開心呢 .

今日本來要返到7點 . 不過我請左假, 5點走 . 因為我地教會整左個佈道會 ,我去幫手 . 好正呢個佈道會 . 好感動呀 . 好感謝主比到有咁多人黎 . 感謝主感動到55個人信主 . 感謝主使用我們為你工作 . 好幸福呀我覺得 . yeah . 當中有一個話劇 . 佢地做得好好呀 . 好touch到我呀  . 我諗當神比人背叛既時候 . 個心情一定好心痛 . 因為比自己既門徒出賣 ........

到最尾果陣 . 我起門口到同d人講byebye喎 . 點知突然有一個女仔走過黎 , 同我講 . 我地個佈道會好正呀 . 整得好好呀 .嘩 . 我當時個心真係不知幾興奮呀 . 正呀!!!

我真係好後悔呀有一樣野 . 就係我無好落力咁叫人去佈道會 . 好後悔令佢地少左個咁好既佈道會 . !!失望



2005 年 7 月 22 日  星期五   晴天


無主題 =.= 分類: 未分類

今日好累呢 . 今日遲左起身呀 . 幾驚返工會遲到呀...真係嚇死 =.=\"好彩都岩岩好 . kaka

做左圖書館呢份工之後~~我終於發現 , 原來小朋友呢樣生物 , 係惡魔黎架 =.=嗚....我比d細路玩死咁制啦 ..=.=真係魚死~~有次比個細路串 . 但係我又唔可以鬧佢\喎=.=真激氣呢 .

最近搭親64k返屋企呀 . 坐附近果d人都係講勁多粗口 . 由開車就同人傾計傾到落車~~無停過 . 每一句都有幾個粗口 . 勁煩呀 . 講野仲要大聲到個個都聽到 =.=好無奈呢 . 希望下次唔好再係咁遇到佢\啦~=.=

聽日就係教會佈道會啦 . 希望有更多既人黎 . 比佢\地知道神既好 . 神既偉大 . 神既大能 . 神既愛 . 祈禱神帶領我們呢 .



2005 年 7 月 18 日  星期一   晴天


放假 分類: 未分類

究竟..我有無做錯?

 

好人
作曲:Rob Lay     主唱:側田      填詞:林夕
若談樣子 不會叫好 不算最討好
但我的內在美 不夠味道 哪足以自豪
談為人 當然好 雙手也好抱
無奈獨有伴侶問前路
沒有想陪同鄰家男孩跳舞
唯獨當我師徒
人人親近我 無人爭奪我
無人關懷是誰大平賣親和
平凡像我路過 十個似我 情敵實在太多
人人鼓勵我 無人傾慕我
常常激勵別人盡情熱戀事後遺下我
像毒咒 無人愛我 別嚇我
並無自欺 所有老死 只配作知己
願意跟我細數戀愛挫折 抱住我會死
談完情 拖好手 都將我拋棄
從來沒理會我喜與悲
是那麼平凡仍可以來鬥氣
談情令我心死 由得我死

人人親近我 無人爭奪我
無人關懷是誰大平賣親和
平凡像我路過 十個似我
你管不到那麼多
天都不愛我 立心孤立我
平凡的人若提及情份便顯得不配麼
難道我看不到現況正是結果

由得我 無人爭奪我
無人關懷是誰大平賣親和
平凡像我路過 十個似我 情敵實在太多
天都不理我 令我想清楚
感情是來自由弱者所寫的悲歌
事實上為什麼不拍到拖 說穿了我不美 信我