今日好開心呀 . 今日陽光普照 . 藍天白雲 , 真係太好啦 . 最重要係今日放假 . 可以返到教會哦 . 開心呢 .
今朝返到教會 , 一入去就撞到阿ben . 見到佢真開心呢~~之後我地唱詩歌敬拜 . 有一句歌詞好正架 . 就係話我需要耶穌的愛 . 請你愛我 . 正呢 =.=返到教會 , 感覺好好呢 . 好似同神又親近左咁. 正呀
阿ben好慘呢 , 佢隻手比野夾到 . 成隻手又紅又黑 . 一睇個樣就知道一定好痛呢 =.=真係陰公囉 ..
今 日天氣好好呀 . 所以自己一件去左踩單車 . 今日都好多人踩單車呢 . 我踩到去馬場果邊...見到有人玩獨木舟呢 . 個人對手既形狀好靚呀 . 嘩.....正呢 . (好似色魔咁=.=) 踩到好累呢 ...真係太耐無踩啦...
到夜晚果陣 , 我地咁岩睇到港男最後兩強爭霸戰 . 個2號好似阿rain呀真係 ...個14號好得人驚呀..成身都係肌肉..見到都驚呢
=.=不過最終都係2號仔贏左 . 真係太好啦 .
 |