呵呵~~呢篇係補寫既日記呢 ...好似好耐都無寫日記咁 =.=
今日好開心呢 . 去左遊船河 . 今次係我第二之游船河呢 ..不過今次真係好開心哦 . 雖然一早就比人噪醒左 =.=好無奈 ..但係搭車去西貢果陣...心情十分興奮呢 ^.^
上到船 , 真係好感謝主呢 ..因為天氣好好哦 . 身邊又有好多fdfd . 個個都好熟 , 好玩得埋 , 可惜佢無黎啦 =.=勁開心呀 . 我起船既前面 , 望住個海 , 藍天白雲 ,仲要曬住太陽 , 真係好開心呢 ...(文慧好鐘意陽光的)呵呵開心到爆呀
之後我地落左水玩 , 我真係有d驚呢 . 雖然話我識游水 , 但係我好驚我會特然抽筋又或者係無力...而起海到遇溺 =.=我真係好無膽呢 ...不過好彩 , 我地好多人都怕怕 -.-個個都有水泡落水 . 真懷念呢 . 記得細個去游水都係用水泡架. 好懷念呢 . 真係好好玩呀 =.=
食完野之後 , 我地去左玩香蕉船 =.=呵呵 . 其實我一直都好驚玩呢d . 但係今日我真係好想玩下 , 呵呵 . 我同阿橙玩 . 都幾好玩呀 . 不過玩左兩次都好快跌落水呢 =.=第二次仲慘 . 因為滑腳 , 攪到跌左落水 =.=攪到阿橙都跌埋 =.=但返左屋企先知 ...原來我跌落水果陣 .拉親頸果d肌肉 , 攪到好唔方便呢...轉下個頭都好痛呢 =.=
上左船之後 , 我地一齊去左吉野家食野 . 呵呵好好味既牛肉飯哦 . 好正呢 . kaka
今日成日都好開心. 好滿足 , 好幸福哦 . 感謝主呢 . 同埋我好想講既係 . 阿奶今日好靚仔哦 . 呵
 |