BLUE
WHEN I'M FEELING BLUE∼∼*
WHERE ARE YOU∼∼*
crab1223
暱稱: 蟹∼∼*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
the last one
勁呀
星期一 . 好忙的一天
today
好耐都打日記啦
文章分類
全部 (167)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 167
留言總數: 82
今日人氣: 3
累積人氣: 6428
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 7 日  星期四   晴天


忙忙呢 開心 分類: 未分類

悶左差唔多成個月啦 . 依家終於有d野攪下啦. 真係太好啦 .

教會同學校整左個中一暑期既課程=.=我竟然都有份教中一生 . 好開心呢 . 呵呵 . 不過呢幾日都傾緊教材..課程果d細節.原來真係好多野傾呢..攪到日日都要返學 =.=但好開心哦. 因為我地成班fd又聚晒一齊整野 . 傾野 . 真係好enjoy呢種感覺呢 . yeah!!

好開心呢 . 因為阿ben搬左屋 . 佢依家住果度好大呀 . 可以成班人一齊bbq呢 . 佢間屋竟然有花園-.-下星期二我地去佢屋企玩呢 . 早上游水 , 下晝就bbq . 夜晚先走...真係太期待啦 . 呵呵~~正呀

最近我愛上了游水呢 . 哈



2005 年 7 月 3 日  星期日   晴天


回家囉 分類: 未分類

今日係7月3號呢 . 返左大陸三日 , 今日終於返黎啦 . 呵呵∼好開心哦.因為都係起自己屋企住先最開心呢.不過我有少少唔抵囉,因為我去唔到7月2號既camp既重聚日.好想去呢.因為佢都有去呢.

今次返大陸好開心呀.我有好多表姐妹弟架.加加埋埋一個7個表姐妹,一個表弟.我表弟係最細架.所以佢好慘哦, 比7個女仔蝦=.=無見佢一排,佢型左好多,又高左好多呢.真係仔大十八變呢.=.=”不過我真係好鐘意我表弟呢,絕對唔係蝦佢(雖然個個都話我蝦佢蝦得最多)佢好好笑架,成日都好似好無奈咁既樣,但係唔理我地又唔得.成日都比我地問佢幾時變得咁高,咁型,點解仲未有女朋友,同埋有女朋友一定要第一時間講我地知=.=呵呵佢好好玩呢.

我表哥有一個女一個仔.女既叫琪琪,成日都笑得好甜架,一見到我就叫珊珊姑姐,聽到我都不知幾開心呢,我最鐘意就係幫佢梳頭扮靚靚,佢好貪靚的=.=個仔仔就叫政仔.佢好鐘意睇超人的,一播超人碟,佢就好認真咁一邊望住超人,一邊扮超人.真是超認真的扮呢=.=佢地兩個都好可愛呢.好鐘意同佢地玩呢.不過佢地精力真是很旺盛呢=.=唔夠佢地玩 =.=

呵呵∼∼今之返去有新名呢.家姐叫肥茵又名豆沙包.我叫肥珊又名豬仔飽(因為我叫豬仔呢..呢個名真可愛=.=”)陳正好就叫肥好又名湯圓.阿冰就叫肥冰又名方包.阿容就叫肥容又名連容包.阿明叫肥明又叫=.=唔記得左..阿球就叫叉燒包 =.=琪琪就叫肥琪..政仔就叫肥政

呵呵∼∼我返到去.睇左本書呀.係韓國既小說黎架...我由12點開始睇.係咁不停咁睇.我最後睇到4點先訓.攪到今日好累呢..好想訓呢=.=

呼∼!∼一口氣打左好多篇日記..好累呢 =.=



2005 年 6 月 30 日  星期四   晴天


史密夫 分類: 未分類

最近識左個新朋友呢  . 記得我有日去左表妹屋企玩 , 果日咁岩係佢生日 , 所以無啦啦就識左佢個同學 , 一個叫濤既人 . 呵呵~~佢把聲好似heijo的 . 所以好攪笑呀 . 今日我啦 , 阿妹啦 , 表妹同濤一齊去左睇史密夫決戰史密妻 . 我恨睇呢套戲 , 恨左好耐架啦 . 今日终於有得睇啦 . 好開心呀 . 畢比特真係好靚仔哦 . 型爆呀 .

套戲真係好好睇呢 , 果瀲戰場面 , 勁型呀 . 睇到我都o 晒嘴 !!佢地兩夫婦真係好勁呢 . 個老婆仲勁 , 好型呀 . 呵呵 . 呢套戲真係唔睇唔得呀 . 真係好鐘意佢地用槍指住對方 , 然後大家都落唔到手 , 然後大家和好如初既果一場 , 好冧呀 . 知道一定要殺對方 , 但係又愛對方 , 唉~~真係難做呢 .

睇完戲之後 . 就去左heijo個birdthday party . 個party起rerere屋企攪 =.=佢屋企有好多狗呢 .....大概有十隻狗..兩兩貓 . 真係好勁呢 ..不過我自己有d驚貓狗 =.=但係我又怕熱 , 所以著左短褲去 =.=呢一個絕對係一個錯誤既決定 . 因為佢d狗好熱情呢 ...=.="""  下次去...一定要穿長褲 .我地起大熱天時 , 打邊爐呢 . 呵呵 . 食得好開心呀 . 不過d狗都好開心呀 . 因為佢地成日都偷食呢 . 真曳曳呢 . 呵呵 .  不過個生日會好快就變左賭場所在地 . 我地游乾水=.=放心..不過賭博呢 =.=不過叉燒好勁呀 . 成日都羸..但係我就一次都無嬴過 =.=魚 . 不過rerere好爆笑呀 . 佢唔識打麻雀 . 但佢又要打喎 . 聽到叉燒話叫糊 . 佢又學人叫喎 . 一拎完牌就叫 叫糊 . 係唔係都叫上呀 . 碰呀 . 叫糊 =.=比佢笑死 . 佢話咁樣先有打麻雀既氣勢喎 . wakaka

之後返屋企 . 好累囉 . 不過我仲未執野返大陸住幾日. 唉.......到最後我都係同人傾計...唔願得執野...算啦..都係聽日先執啦..



2005 年 6 月 29 日  星期三   晴天


曬 =.= 傷心 分類: 未分類

嗚 -.-琴日游船河太興奮啦 =.=不停曬太陽 . 攪到今日曬傷左 , 攪到沖涼果陣用暖水沖都好痛 , 攪到要用凍水沖呢 =.=我曬到好黑呀 !!好開心呢 . 但係.......我發現 , 如果白d岩我多d ><"依家個樣怪怪的

今日見到家姐織手繩比男朋友 , 好羨慕tim-.-所以我都特登買左d手繩返黎織 . 呵呵不過我係織比我班死黨 . yeah . 希望我織到啦 . 咁我地五個就可以一人一條 . 正呀. 希望真係得啦  . 呵呵 .

我既就綠色既 . 冰冰就粉紅色 , 芝姐就藍色 , 阿盈就橙色 , 六筒就青色 . yeah~~*



2005 年 6 月 28 日  星期二   晴天


遊船河 分類: 未分類

呵呵~~呢篇係補寫既日記呢 ...好似好耐都無寫日記咁 =.=

今日好開心呢 . 去左遊船河 . 今次係我第二之游船河呢 ..不過今次真係好開心哦 . 雖然一早就比人噪醒左 =.=好無奈 ..但係搭車去西貢果陣...心情十分興奮呢 ^.^

上到船 , 真係好感謝主呢 ..因為天氣好好哦 . 身邊又有好多fdfd . 個個都好熟 , 好玩得埋 , 可惜佢無黎啦 =.=勁開心呀 . 我起船既前面 , 望住個海 , 藍天白雲 ,仲要曬住太陽 , 真係好開心呢 ...(文慧好鐘意陽光的)呵呵開心到爆呀

之後我地落左水玩 , 我真係有d驚呢 . 雖然話我識游水 , 但係我好驚我會特然抽筋又或者係無力...而起海到遇溺 =.=我真係好無膽呢 ...不過好彩 , 我地好多人都怕怕 -.-個個都有水泡落水 . 真懷念呢 . 記得細個去游水都係用水泡架. 好懷念呢 . 真係好好玩呀 =.=

食完野之後 , 我地去左玩香蕉船 =.=呵呵 . 其實我一直都好驚玩呢d . 但係今日我真係好想玩下 , 呵呵 . 我同阿橙玩 . 都幾好玩呀 . 不過玩左兩次都好快跌落水呢 =.=第二次仲慘 . 因為滑腳 , 攪到跌左落水 =.=攪到阿橙都跌埋 =.=但返左屋企先知 ...原來我跌落水果陣 .拉親頸果d肌肉 , 攪到好唔方便呢...轉下個頭都好痛呢 =.=

上左船之後 , 我地一齊去左吉野家食野 . 呵呵好好味既牛肉飯哦 . 好正呢 . kaka

今日成日都好開心. 好滿足 , 好幸福哦 . 感謝主呢 . 同埋我好想講既係 . 阿奶今日好靚仔哦 . 呵