BLUE
WHEN I'M FEELING BLUE∼∼*
WHERE ARE YOU∼∼*
crab1223
暱稱: 蟹∼∼*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
the last one
勁呀
星期一 . 好忙的一天
today
好耐都打日記啦
文章分類
全部 (167)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 167
留言總數: 82
今日人氣: 2
累積人氣: 6433
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 17 日  星期日   晴天


星期日 分類: 未分類

今日係星期日呀 , 不過我都仲要係返工 . 每日6點就要起身 , 真係好累呢 =.=一回想起 , 放假果陣我12點先起身 , 就好懷念啦 =.=

返埋今日 , 聽日就放假啦 , 好開心呢 , 因為自己真係累啦 =.=我的身體真係好差呢 ~~今日搭車返屋企果陣 , 竟然暈車 , 想嘔 , 終於捱到返大埔 . 但係太暈啦 , 約左人去游水 , 最後都係cancel左...唉...不過唔緊啦 , 聽日都放假 . 一諗起我又可以訓到12點就好開心啦 . 呵呵

我果組人有5個helper , 同我一樣 . 但係5個都係男仔 =.=真無耐 . 仲要係有兩個勁高 , 差唔多180 . 真係好有壓迫感呢 =.=我伸埋對手先同佢地差唔多高..無奈~~

不過今日好開心呢 . 呵呵



2005 年 7 月 15 日  星期五   晴天


第一天 分類: 未分類

今日去左香港中央圖書館到填資料..填一d關於返工既資料 . 填左成個鐘有多 ....真多野填呢 =.=點知填完之後...佢同我講 , 我要去屯門報到 =.="""呆左..下 ?我要去屯門圖書館到做?想死...好遠呢 ...但係我又恨做呢份工恨左好耐. 因為我諗住如果我讀唔到書 , 我會做圖書館既工作 ,所以我真係好想有呢d既經驗呢 =.=咁我應承左做. 咁同家姐去左屯門啦 , 我以為係遲幾日先開工 . 點知係報到完之後即刻就開工 =.=嚇死 . 唉...文慧既第一日返工 , 就係咁啦 .

嗯..圖書館入面有好多人都係暑假工 , 但係佢地都做左廿幾日囉 , 所以感覺上同佢地有d格格不入呢 , 因為人地咩都做到好叻 , 但係自己就好似個傻仔咁,咩都唔識 . 唉......原來返工真係好辛苦呢 =.=但同時 , 自己又好開心 , 因為神比左我好多好好既同事呢 . 哈~~希望相處得好d啦

我五點放工...真係死咁制 , 加上最近又病 , 所以好辛苦呢 . 搭車返屋企 ,點知搭左成個半鐘有多 , 真係想死呢 =.=

返到屋企 , 先發現我張床真係好偉大呢



2005 年 7 月 14 日  星期四   晴天


最近好多野做呢 =.= 驚訝 分類: 未分類

好耐無打日記lu...都因為我太懶 =.=

最近都攪緊教會同學校合辨既暑假升中銜接課程 . 原來攪呢補習班好多野忙的 =.=不過我做得好開心呢 . 因為成班fd一齊做野 , 好開心呀 . 不過今日係第一日招生呀 .但係報名既人唔係太多 , 好多家長都係有興趣 ,但係都無報名 =.=有少少失望呀 . 今日我好勁呀 .竟然可以起7點半起到身 =.=勁呀 . 今日好熱呢...熱到爆炸啦 =.=感覺就好似自己係粒燒賣,起個蒸籠到蒸咁 =.=不停飲水不停出汗....好彩無中暑呢.到5點幾 ,終於攪到d野返到屋企 , 我太累啦 , 起張梳發到訓著左 , 點知突然有電話黎..話請我做圖書館助理 =.=我恨做呢份工做左好耐...但係同教會果個銜接課程撞晒期 . 我真係唔知點..最後我都係選左返工 . 但係我都係做整教會個課程..不過無得教書囉 =.=唉........唔知神想我點呢.....

今日真係好熱呢 =.=

 

 



2005 年 7 月 11 日  星期一   晴天


不知道 分類: 未分類

唔知點解 , 今日一起身 , 自己的感覺很奇怪 . 自己覺得什麼事都不重要 , 什麼事都不要緊 , 自己的感覺是漠然的.什麼事都不想再理 , 因為不再重要 .....究竟呢d係咩感覺?我自己都唔知.

呢幾日 , 又病了 . 唔知點解 , 呢半年黎 , 成日都病 . 身體好弱呢 . 突然有種很灰的感覺 . 呢幾日 , 起病之餘 , 屋企又發生左好多事 . 好多既唔開心 , 好多既背叛 , 好多既抹黑 , 好多既拍控 . 唉.....好辛苦呢 . 究竟為什麼要結婚呀?

原來我好快就要放榜了 , 自己真的好怕 , 因為自己真係無盡力去考 , 好快就咁就升唔到 , 好怕就咁就無得讀書 . 我怕...



2005 年 7 月 10 日  星期日   晴天


他約我去迪士尼 分類: 未分類

兜過幾個圈 看木馬旋轉 美夢似是遙遠 仍埋藏著繾綣
快樂旅途中 有沒有熱戀 看著這入場券 如同尋獲溫暖

笑問你 你話連夜候票再多的困倦 也不怨 似在平靜地說出 絲絲的愛戀

畢生也願記起 香港迪士尼 煙火璀璨夜晚定會很美
坐咖啡杯 溫馨記憶 旋轉中細味 天邊星宿也沒法比

今天心碎或痛悲 只需要記住陪伴在你身邊有米妮
始終可以幸福地 沉迷在美夢裡希冀

要是你 決定明日伴我去闖天與地 會很美 故事延續下世紀 一生都記起

不必理是與非 不需要顧忌 穿梭堡壘內陪伴我嬉戲
米老鼠 比精品店的美 輕輕靠近 都可使我快樂跳起

當 身邊掛著相機 假使到最後還未望到不准你別離
可知心裡正準備 無緣合照亦抱緊你

公主與白雪都 不需要羨慕 因可跟你在長夜裡擁抱
見阿拉丁 本想說聲坐飛氈 卻又不可媲美你待我好

星空不算是太高 假使有你在旁陪伴我一起每段路
可將一切記心內 明日共你愉快傾訴