今日......一整天都好唔開心,因為......諗返起佢,每當我諗返起佢我就原諒唔到自己,當初如果我唔係一時諗左第二邊,一直死口都唔認既話就唔會搞到如此下場.r家先黎後悔我都知已經太遲,事隔雖然有1年了,但我始終冇法放開佢,真的,仲意一個人好易,忘記一個人好難,每次見到面都直行直過,就好似見到一個陌生人一樣.
我搵唔到理由去原諒我自己,一直受到束縛,外表好似好堅強,但內裹就已經殘破不堪......以為中五之後可以有一個新的開始,結果就係讀ive時佢係同我派到同一間學校,雖然係唔同班,但有好幾堂係同佢班一齊上......e家我係冇面目去見佢,都冇資格再去仲意佢.
如果可以比我同佢講一句野既話,我只對佢講的就是.....我可以繼續去仲意佢嗎?
|