又到左美食展覽既時候,本應有5個人去,但因為一個話想休息,一個臨時改變注意話唔去,就得返3個人去:我,奸人堅同Michelle去.
朝早就同屋企人去食早餐先,等到十一點半就去調景嶺地鐵站等Michelle,之後一齊返教會.落左黃大仙地鐵站之後,哇,好曬.....行到去永光書院,用升降機上6樓,原來其他人已經開緊祟科,我同Michelle就坐左系後面睇,之後冇幾耐大花就帶番我地去返cell果邊坐,gary又系到搞gap了......好搞野.播緊奧運首主題曲時,唱到we are ready時,少龍就冇lala改左佢,變做WE ARE GARY.我地全部人都係gary...(冇言中)開完祟拜後就去食lunch,但因為時間既關係,我同Michelle連lunch都唔食,就即刻踏地鐵去灣仔同堅人奸會合.