今朝好忙ar........見到我msn朝早on既話係不是本人.早上就跑左去補習,之後就去人地到整野.......返到教會都已經係十二點幾lu......返到教會同達仔佢地用撲克牌玩心臟病同7級豬先......之後就同佢地睇音樂劇 '地球都走佬',好多人,套劇都真係幾受歡迎.睇完之後覺得都ok好睇.睇完之後就去吉野家食野,食完之後就行返去地鐵站.行行下聞到d酒味,d酒精我估一定有相當既份量,因為............?我聞到即刻頭暈,識我既人應該知道我li樣野的.搭地鐵同佢地玩一陣psp同埋傾下8月28日既bbq既事項.去到調景嶺我就同奸人堅佢地落車.去奸人堅屋企附近打table tennis.識打少少.....如果係打badminton我就話可以同佢地玩野.打到咁上下時間我就先離開了,因為時間關係.就係咁
8月28日邊個想泥我到家bbq的??時間係一點半至五點幾,地點:我屋企
出席既人分別有:
本人
江仁tim
michelle
tam怪獸
yuki
白痴ka lai
達仔
crystal(希望冇串錯佢個名)
聰文
家嫦
江仁tim既一位女性朋友(唔係女朋友)
想泥就搵我or江仁tim吧.
|