今晚係我地F.5既謝師宴,有好多人都穿得好靚,男既穿西裝,女的穿晚宴裙.有好多老師都泥左.....包括我地5B班班主任miss楊都出席.謝師宴食自助餐,好多野食,而且仲好好味......不過我食完2轉就飽lu......睇住人地食+同人一齊打機,主要都係打機戰.......之後就同d老師同學一齊影相.最後有抽獎.我抽到2張商務既現金劵.....合計$100(good).去到十點幾要走lu......離場禮品竟然有偉哥送......@@成班人o左咀,又有安樂死,毒藥,豐(空)丸,神經症.......事實全部都係普通的糖......唔好誤會.

放埋個牌出泥

3個型男+2個靚女

5b班當日出席既人同老師一齊影既合照

本人及朋友抽獎影既相

三名保鑣同miss楊一齊影相

miss程及3名型男既合照

3個cyc既成員同miss chau影既相(好想回去我中一時比佢做我班主任+教我英文)

嘩....有狗仔隊,大家快d走....

最後全男班既合照
(完)
|