小丑日記

2008 年 8 月 4 日  星期一   晴天

會考放榜 分類: 未分類

今日就係會考放榜既日子,想不到朝早竟然遲左起身(8:30a.m)大獲,遲梗到,唔理3721,即刷牙,洗面+換衫,早餐都未食就沖左出去,好彩爺爺岩岩返到,佢就車左我返學,果時都已經係8:40分.....最後返到學校既時間係8:56分.時間果然好緊迫.去左504室等結果.緊張~~~~最後就個分數就~~~~得一科合格(中史)幾多grade就......唔講.阿媽泥到之後就一齊同老師商量我應該要應付既路程.交左repeat張form要等一星期之後既結果(博一博),之後返到屋企就上ive個網到諗住報科讀,點知網絡大塞車,預左......其間就睇下毅進個d課程,8月9同10號同阿媽去kowloon bay國際展覽中心報埋毅進.e家咩都要試一試,起碼總有個機會.雖然係好細,但有機會就有希望......

有時間煩惱,不如盡早搵定出路仲實際吧
好多謝大家的關心,仲有教會既人,好多謝你地既支持同埋意見






crownclown
暱稱: 阿鳴
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
你不是真正的快樂
2009-09-30
2009-09-28
2009-09-25
開學接近一星期的感受

:: 日誌分類 ::
全部 (20)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 20
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 1184

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed