今日就係會考放榜既日子,想不到朝早竟然遲左起身(8:30a.m)大獲,遲梗到,唔理3721,即刷牙,洗面+換衫,早餐都未食就沖左出去,好彩爺爺岩岩返到,佢就車左我返學,果時都已經係8:40分.....最後返到學校既時間係8:56分.時間果然好緊迫.去左504室等結果.緊張~~~~最後就個分數就~~~~得一科合格(中史)幾多grade就......唔講.阿媽泥到之後就一齊同老師商量我應該要應付既路程.交左repeat張form要等一星期之後既結果(博一博),之後返到屋企就上ive個網到諗住報科讀,點知網絡大塞車,預左......其間就睇下毅進個d課程,8月9同10號同阿媽去kowloon bay國際展覽中心報埋毅進.e家咩都要試一試,起碼總有個機會.雖然係好細,但有機會就有希望......
有時間煩惱,不如盡早搵定出路仲實際吧
好多謝大家的關心,仲有教會既人,好多謝你地既支持同埋意見
|