今日係li個日記既出生(咁講好似好怪.....算吧),其實我之前係打開xanga,但之後就冇打lu,反而就用e個qooza去打我既日記.因為發覺到e個比xanga的更好用.點解我會打個主題係新的開始呢???其實係咁,我好希望開左li個日記之後就如同這一個日記一樣,有一個新既開始.希望日日都可以平平凡凡,開開心心咁生存落去,只要食得落,睡得好,天天裹笑得開口,便已足夠(節錄於劉德華.如果有一天)