好開心的說就係可以出院,返番去自己既屋企.住阻2日醫院,悶到我想走人......-.-(鬼叫我血壓高),另外唔開心的說就係最後始終都要一輩子keep住食血壓藥.....冇事的人請保重身體.住院期間悶到嘔電......唔係食就係訓,唔係訓就係nds......頂唔順li種生活.原本只係住一日,但過醫生就話想睇多一日個血壓就要再住多一日......夜晚仲慘,8:30p.m個護士就熄電視要我sleep.......想講一句就係我sleep唔到......每次8:30訓落床,一點幾先訓到......就係咁,有對熊貓眼系我塊面到......
|