destinyying : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

 

 
再多既承諾...*;/也只不過是謊言"<__*
究竟我同你係唔係只可以維持朋友的愛~我又可唔可以放低我之前既唔開心的回憶~如果可以,我希望我可以忘記永遠我之前唔開心既回憶......
 
 
.我 的 資 料.


真名︰ 你傻嫁,我緊係唔講啦
暱稱: /\*~"螢火蟲"~*/\
性別︰ 女
生日︰ 1991-5-18
國家︰ 香港特別行政區
ICQ︰191504256 
      (得閒就add下我啦!)
Yahoo︰按一下啦!
MSN :按多一下啦!          
     (得閒同我玩下msn都得嫁!)
性格︰ 下...連我自己都唔知喎
興趣︰ 有好多,數唔洗喎!
宗教:基督教
網站:日記網

 MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言.
最近三個月尚無任何留言
.好 友 名 單
尚無任何好友
2006 年 6 月 28 日  星期三  雨天
   
今日去左睇戲又去左剪頭髮~ 不安

今日一早返學校就好似遲到,遲左兩分鐘啦!之後又有兩個小息喎~辛苦到死,又上又落,第二個小息我地去左搵魚魚交代啦!期間D野我唔講啦!考完之後我同水泡,chicken同華少去味千拉麵到食野,途中有D gap野啦!之後我地就上左去美心大酒樓去搵魚魚啦!佢地係"玉桂"到飲茶,哈哈~笑死啦~之後我地就去睇戲啦!我地今日去左睇"陰羚",好淆底呀~之後又去左剪頭髮,剪到好似冇剪到咁樣~我好後悔去剪呀,知道我剪成咁我就去返銅鑼灣到剪呀~後悔呀後悔呀~

我好憎你,我亦都好恨你~我好想可以原諒到你,但係係個時個天都叫我唔好原諒你~一些所有事我依家都係聽天由命。依家重有三日既時間,我希望你可以繼續令到我失望落去,我唔想再見到你,我亦都唔想再諗起我同你既回憶~希望如果我走左之後我可以忘記到你啦~

To:魚魚

我好希望我可以留返係到,但係我唔想入B班呀!我雖然係好想入B班,但係我唔想見到一D我唔想見到既人~你同我地講叫我地下年一定要留返係到,但係我根本就入唔到理科,而我對理科都冇興趣,我又好想入B班,但係我唔想見某D人呀!C班開始我已經冇咩興趣,不過我都會睇下我D成績再算,遲D就同你講我入咩科啦!

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 28 日  星期三  陰天
   
幫得越深,傷得越深~ 感動

尋晚我先知道,原來幫一個人太盡,到到俾佢出賣個時傷得越深既只係得你自己一個。佢唔會陪你去傷心,只會企係另一邊睇你點樣死法,當你離開個時佢只會帶著若無其事既心情睇著你走,唔會覺得你可憐或者係傷心。而我呢!就只好睇住自己點死,帶著一D唔開心既心情離開呢到。

唔該我希望一D人唔知究竟發生左D咩事就唔好偏幫住邊一個人先啦!只係知道左少少經過同結果,連起因都唔知就唔好幫佢咁多先啦!最終衰果個都係你自己喳~重有呀~唔通你唔記得左佢點對你啦咩,人地喊之後叫你幫佢你就幫,你係衰心軟呀~如果我知道你係一個咁既人嫁話,我知道我一早就唔應該幫你,睇你繼續做傻仔呀~等你慢慢咁樣俾人玩,都唔關我事呀~但係衰就衰在我諗都冇諗過出賣我既人係你呀~係個時你對佢只可以以"失望"呢兩個字黎形容,到左依家我對你都只可以用"失望"呢兩個字黎形容你呀~"朋友"呢兩個字係你心目中已經唔可以放係我身上,但係我可以同你講我都係呀~記然你又唔知道究竟發生左D咩事而又去幫佢既話,我都冇辦法~不過我希望你可以知道左究竟發生左咩事先去揀你究竟會幫邊個~但係今早你咁樣同我講囉~我都冇咩可以講嫁啦!你自己諗你自己啦~

十分.愛(合唱版)T.T

分手後一分鐘 便有後悔聲音
能傷我最深的人 偏得我心

*應該漠不關心 然而還著緊
 當攬緊他人 想起跟你熱吻

 愛過太深 原來身體會疑問
 再沒法可適應別人
 願醉掉了 能容許你憐憫*

#早知不應試愛 未放開 便節哀
 有情人 日日夜夜同分開感慨
 避開 願你改 一個 小小意外
 未悔恨我未會知 不散不愛

 心 話放開 未放開 雨驟來
 才能提示真愛是確實存在
 愛滿分 竟是換來 痛亦滿分
 可否錯一次以後 一直愛
 (可否錯一次以後)#

分手後天天都是最重要犧牲
皮膚有你的指紋 刻得太深

REPEAT*##

突然之間我想睇"獨家試愛"呀!可能我睇左之後就會死心呢!

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 27 日  星期二  陰天
   
今日去左打牌~ 滿足

今日考中史,有幾題唔夠時間做~又肥啦!希望唔肥啦!今日我又同chicken同華少去左24到食野,好鬼好笑呀~之後我地同小楓momo豬又去左頌明苑到玩韆鞦,玩玩下上面好似有人倒水落黎~之後我同chicken係到講野啦!之後我地去左東港城買酒飲,飲緊個時去左玩韆鞦~之後我同小楓同momo豬上左去呀哥屋企玩,我又玩CS啦!又係俾我細佬傳染左啦!之後就係呀哥屋企係食麵啦!之後睇左一D片之後就走啦!夜晚我同我細佬又去左寶康公園到玩韆鞦,玩左一陣我地就返屋企啦!

P.S:今日我要去睇獸醫啦!哈哈~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 29 | »