destinyying : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

 

 
再多既承諾...*;/也只不過是謊言"<__*
究竟我同你係唔係只可以維持朋友的愛~我又可唔可以放低我之前既唔開心的回憶~如果可以,我希望我可以忘記永遠我之前唔開心既回憶......
 
 
.我 的 資 料.


真名︰ 你傻嫁,我緊係唔講啦
暱稱: /\*~"螢火蟲"~*/\
性別︰ 女
生日︰ 1991-5-18
國家︰ 香港特別行政區
ICQ︰191504256 
      (得閒就add下我啦!)
Yahoo︰按一下啦!
MSN :按多一下啦!          
     (得閒同我玩下msn都得嫁!)
性格︰ 下...連我自己都唔知喎
興趣︰ 有好多,數唔洗喎!
宗教:基督教
網站:日記網

 MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言.
最近三個月尚無任何留言
.好 友 名 單
尚無任何好友
2006 年 5 月 3 日  星期三  陰天
   
今日我突然"間歇性失憶"...... 感動

我今日唔知做咩事,好似有D咩事我係唔記得的。返到學校我先知道原本我只係唔記得一個人~佢就係matthew啦~係lunch既時候小楓帶我去搵佢,點知我真係唔記得左佢,放學個時包包叫我陪佢溫生物,我就留左係到啦~之後又見到matthew,我先開始記得佢就邊個,到左最後佢只係同我講左一句"你唔好玩啦!"我都唔知有咩好講啦~晚上我打左俾我表哥,由於我表哥係醫生,所以我一五一十講左俾我表哥聽,佢同我講由於我係前一日食左三粒藥,藥力太高,有間歇性失憶,所以我先唔記得左matthew係邊個,不過算啦~途中呀yo同我講唔記得好係一件好事,下......我都唔知點講好囉!

----------------------------------------------------------------------

又有相睇~不過唔知點解係我部電話出現嫁!

包包戴左呀yo個眼鏡~

電車sir,sungwing,肥ling,黎朗成同matthew一齊傾生物~

電車sir好努力教佢地~

佢地好似好努力=.="

圍埋一齊又係講生物~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 30 日  星期日  晴天
   
今日係包包的生日呀~ 不安

今日係包包生日,生日快樂呀~我今日一早俾小楓的電話噪醒左我,佢哭住同我講話唔去得,唉~我同佢講左差唔多十五分鐘的人生道理呀~過左十分鐘左右,包包打左俾我,問我點~我就一五一十同佢講囉~之後我就打左俾matthew,我就咁樣噪醒左佢啦,sorry呀~其實係前一日我同小楓打左俾佢,佢就叫我係我出門口既前一個鐘頭打俾佢,我就同佢講不如早兩個鐘打俾佢,佢就話ok啦!佢九點幾就要同佢部電腦發生下關係~我O曬......我一打電話俾佢,佢同我講"可唔可以俾幾字我同張床發生下關係呀?"我聽左之後又再一次O曬,最後都係冇俾幾個字佢,之後我就叫佢打俾包包,同佢傾左十分鐘左右我地三個就收左線啦!因為包包要同水泡去食早餐,我玩左一陣電腦就換衫啦!點知包包同我講佢同水泡想睇下我隻倉鼠,我就帶左仔仔落去俾佢地睇,睇完之後我就上返去拿左個袋就走啦~之後就同包包,水泡同鐵雞去頌明苑找matthew,我地十一點四十五分左右去到佢樓下,我就打左俾佢,佢又話佢部同電腦發生關係中......,唉~佢之前又應承左我同我去食lunch,點知佢十二點十五分先到,我個時已經好肚餓啦!因為已經係十二點幾啦!再唔去就遲到啦~我地就去左搭地鐵啦!我地去送水泡搭地鐵返屋企之後我地都搭地鐵去觀塘啦!之後我再狂罵佢,佢冇野講~我同包包講你問下matthew有冇帶啤牌,點知佢冇帶,包包又狂罵佢啦!係轉車之後,我搶左matthew本keroro黎睇,睇到落車都未睇完。行到去海皇粥店,matthew同我地講佢要去羅錢,咁我地就去左百佳啦!去到百佳,我就打左俾matthew同佢講我地係百佳,買買下野,佢無啦啦係我後面出現,嚇死我囉~之後包包見到佢問佢幾時黎啦!之後我地去俾錢,我就叫鐵雞幫我去俾錢,我出去先,matthew跟我出去,我買左兩罐酒啦同一盒餅乾,包包買左兩桶薯片啦~包包就叫我地去左neway羅房先,鐵雞話睇下佢個fd黎左未,去到neway樓下,佢買左件仔餅黎食,點知見到鐵雞個fd,但係最後我同matthew上左去neway羅房先,去羅房個時,個工作人員狂問我野,我唯有在點頭囉!之後又要填form,唉~之後包包,鐵雞同佢個fd上到黎,因為book房個時同佢講左只得四個人,點知個時有五個人,個工作人員問我係唔係五個人啦~之後羅左房,間房號碼係37,同包包學號一樣呀!上到去,我就同matthew去樓下海皇粥店食粥,原本佢之前果件格仔餅未食,佢就係門口食左先入去,佢叫左一碗皮蛋瘦肉粥食,我就叫左一碗艇仔粥加一杯豆漿飲,途中我同佢左唔少關於xx的野,我地食完之後佢去俾錢,我就收到包包個電話,同我講被人發現左,叫我地快D上去呀~佢同我講被人知道左咪算囉!之後我地兩個上返去,鐵雞個fd已經唱左唔少歌啦!包包佢要我唱歌,我同佢講如果matthew唱我先唱,最後我同佢都係唱左,突然包包話想飲伏特加,佢地三個男仔就去左買啦!包包係這段狂唱歌,之後佢地返左黎啦~又冇人唱喎!我就叫左matthew同我唱啦!我同佢都唱左唔少歌呀~之後包包突然哭左出黎,我就叫佢班男仔出去啦!之後佢又唱左唔少歌啦!突然D工作人員入左黎,點知枝伏得加個桶唔小心跌左係地下到,被人發現左,過左一陣,又有第二個工作人員入左黎,佢同我地講佢懷疑我地飲酒,我地就話冇,點知俾佢發現左兩桶薯片同盒餅乾,就俾佢收左啦!佢話我地去之前會俾返我地~到到四點個時,我同包包去左延長時間到六點,佢問我地講食唔食自助餐,可以張個時間去到八點,咁我地食啦!到左五點幾,我地玩game,我過左一陣就出左打俾我細佬,就出左去,點知matthew都出左黎,鐵雞個fd都出左黎,同我地講唔好阻住佢地啦!由於二樓有PSP玩,三樓就有得食自助餐,四樓咩都冇,我地出左一陣就返左入去啦!到到六點,我同matthew同鐵雞個fd去羅野食啦!我羅左兩件cake同三個貝殼啦!matthew就羅左一碟飯,鐵雞個fd冇羅野就入返去啦!由於包包同鐵雞佢地輸左,我地三個又出去羅野食俾佢地啦!點知包包個father打俾佢叫佢返屋企,包包又唉啦~之後我地走啦!但係我地唔記得羅返個兩桶薯片同個盒餅,唉~我返到黎先記得,最後我地走啦!包包同鐵雞搭小巴,我同matthew同鐵雞個fd去搭地鐵,點知佢個fd行下行下唔見左佢,我同matthew都冇理佢就去左啦!今日都玩得好開心呀~

----------------------------------------------------------------------

有相睇~

Matthew同鐵雞個fd傾野既情況,sor~我唔係有心影嫁!

好奇咁影左落黎~

包包,鐵雞同鐵雞個fd~

當然係包包同鐵雞啦!

包包捧住個蛋糕~

包包個蛋糕~

P.S:重有幾張相嫁!不過我個D反光,所以遲D再post上黎啦!

 

 

 

 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |