| |
.我 的 資 料.  |
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
.訪 客 留 言.  |
|
|
.好 友 名 單 .  |
|
| |
 |
| 2006 年 5 月 22 日 星期一 |
 | |
| |
|
今日去左玩淋雨~  | |
|
今日成日都冇咩事發生過~到左放學就發生唔少事啦!我同chicken係圖書館同小怡講我地成班fd上中四既事,到左四點四十五分,就走啦~我個時去左淋雨,原來都幾好玩嫁!之後去左寶島食野,發生左D唔開心既事,之後就去左mtt屋企玩鋤大D,我同包包都好奸呀~chicken走左之後包包同華dee打起架上黎,本來mtt都想打埋一份,但係佢要打機呀~玩到差唔多七點個時就走啦~冇咩事啦~冇野講呀~
| | |
 |
|
|
 |
| 2006 年 5 月 21 日 星期日 |
 | |
| |
|
今日要陪佢地步行...  | |
|
今日冇訓過,到到六點十五分去左mtt屋企樓下打俾佢叫佢起身(我細佬住係佢附近,一點幾過左我細佬煲戲),之後佢又未起身,六點半打左俾呀kwan,之後又係岩岩起身,冇野講~之後去左ok買左一罐jolly shardy飲,飲完之後佢地都未下黎~又冇野講~到左七點十分佢地終於落黎啦~不過得mtt一個,呀kwan未黎。過左一陣佢就黎啦!咁我地三個一齊去百佳啦!之後見到sungwing,包包重未黎,之後過左一陣包包就黎啦~同佢地一齊揀水果,之後青提唔好就落左街市買啦!因為mtt同sungwing羅住唔少野,所以佢地返去先~之後返到學校,我地成班就係到等小怡,到左八點十五分小怡黎左啦~之後就入左去,佢地係到切水果,而我呢?我就係302A訓左一陣~之後就起左身啦~到左八點半佢地要點名,之後我就同呀kwan去左食扒啦~食左一陣包包就打左俾呀kwan叫佢買香口膠,之後就同左佢去剪頭髮啦~剪得都ok啦~之後見到佢地重行緊,咁我地就偷偷地走左入去啦~不過驚俾人發現就唔好啦!最後同佢地行左一陣就走左啦~到左學校,因為我地唔洗參加步行,咁我地入唔到去,最後就好似偷運咁入左去啦!行到上一樓個時差D俾李可知道,咁呀kwan就引起佢既注意,咁我就走左啦~上到圖書館我就去左自修檯訓左一陣,之後我地班人就走左啦~去到我返學個條樓梯個到,mtt同雞泡魚走左,我個時終於出聲啦!打左俾mtt同佢講左兩個字之後佢就過左黎啦~之後就返屋企,佢地成班都去左呀yo屋企,咁我就返屋企啦!返到屋企收到warning call,冇野講~之後佢地成班去左新都城,我唔知,佢地諗住去mtt屋企,我都唔知~係過後先知...係我咩都唔知既期間同左chicken同水泡傾左一陣計,之後又出去啦!我同水泡約左去卓悅等,我要去買傘,買完傘之後就走左啦~之後去左體育館,聽佢地講佢地成班都淋曬雨,全部係曬洗手間吹頭,O曬~因為體育館冇曬位,咁我地就去左美食廣場玩啦!之後玩左鋤大D又玩左true or dare,玩dare個時成班都好無奈,之後玩到七點就走左啦~之後陪左mtt,呀kwan同森仔返屋企,途中mtt收到個電話就走左啦~之後呀kwan同森仔鬥車~玩左一陣就走啦!咁我返左屋企羅野,on左一陣msn就走啦!唉~之後D野唔好講啦~
| | |
 |
|
|
 |
| 2006 年 5 月 20 日 星期六 |
 | |
| |
|
今日去左做義工呀~都好好笑呀!  | |
|
今日我去左做義工,一早就起左身~之後同左D人傾msn,過左一陣十點幾左右小楓打左俾我~問我幾點出去,傾左一陣之後就出左去,到到十一點半左右去到美食廣場食粥=.=",之後又去買野~買完野之後就去搭地鐵啦~之後我就記得之前唔知邊個做左D gap野,之後打左俾mtt問佢果個D人發生左D咩事~之後最後佢俾人罵~到左黃大仙地鐵站見到何志明,見到佢重唔走咩!之後龔sir黎到就同佢傾計~龔sir之後買左兩樽乳酪既野飲,之後呀sir俾左一樽,咁我同小楓一齊飲啦~佢開樽個時唔小心張D野飲潑曬出黎,o曬~之後等齊人就去左一間學校到做義工啦~一開始D人都唔想玩,之後過左一陣就玩返啦~到左我地個環節,玩左三個回合,超好笑~到左魔術表演,本來諗住玩十分鐘,但係變左做半個鐘,好gap呀~之後走啦,同返小楓返番黎行新都城,行左一陣就走啦~今日真係好gap呀~
| | |
 |
|
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »
|