destinyying : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

 

 
再多既承諾...*;/也只不過是謊言"<__*
究竟我同你係唔係只可以維持朋友的愛~我又可唔可以放低我之前既唔開心的回憶~如果可以,我希望我可以忘記永遠我之前唔開心既回憶......
 
 
.我 的 資 料.


真名︰ 你傻嫁,我緊係唔講啦
暱稱: /\*~"螢火蟲"~*/\
性別︰ 女
生日︰ 1991-5-18
國家︰ 香港特別行政區
ICQ︰191504256 
      (得閒就add下我啦!)
Yahoo︰按一下啦!
MSN :按多一下啦!          
     (得閒同我玩下msn都得嫁!)
性格︰ 下...連我自己都唔知喎
興趣︰ 有好多,數唔洗喎!
宗教:基督教
網站:日記網

 MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言.
最近三個月尚無任何留言
.好 友 名 單
尚無任何好友
2006 年 5 月 22 日  星期一  雨天
   
今日去左玩淋雨~ 愉快

今日成日都冇咩事發生過~到左放學就發生唔少事啦!我同chicken係圖書館同小怡講我地成班fd上中四既事,到左四點四十五分,就走啦~我個時去左淋雨,原來都幾好玩嫁!之後去左寶島食野,發生左D唔開心既事,之後就去左mtt屋企玩鋤大D,我同包包都好奸呀~chicken走左之後包包同華dee打起架上黎,本來mtt都想打埋一份,但係佢要打機呀~玩到差唔多七點個時就走啦~冇咩事啦~冇野講呀~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 21 日  星期日  雨天
   
今日要陪佢地步行... 開心

今日冇訓過,到到六點十五分去左mtt屋企樓下打俾佢叫佢起身(我細佬住係佢附近,一點幾過左我細佬煲戲),之後佢又未起身,六點半打左俾呀kwan,之後又係岩岩起身,冇野講~之後去左ok買左一罐jolly shardy飲,飲完之後佢地都未下黎~又冇野講~到左七點十分佢地終於落黎啦~不過得mtt一個,呀kwan未黎。過左一陣佢就黎啦!咁我地三個一齊去百佳啦!之後見到sungwing,包包重未黎,之後過左一陣包包就黎啦~同佢地一齊揀水果,之後青提唔好就落左街市買啦!因為mtt同sungwing羅住唔少野,所以佢地返去先~之後返到學校,我地成班就係到等小怡,到左八點十五分小怡黎左啦~之後就入左去,佢地係到切水果,而我呢?我就係302A訓左一陣~之後就起左身啦~到左八點半佢地要點名,之後我就同呀kwan去左食扒啦~食左一陣包包就打左俾呀kwan叫佢買香口膠,之後就同左佢去剪頭髮啦~剪得都ok啦~之後見到佢地重行緊,咁我地就偷偷地走左入去啦~不過驚俾人發現就唔好啦!最後同佢地行左一陣就走左啦~到左學校,因為我地唔洗參加步行,咁我地入唔到去,最後就好似偷運咁入左去啦!行到上一樓個時差D俾李可知道,咁呀kwan就引起佢既注意,咁我就走左啦~上到圖書館我就去左自修檯訓左一陣,之後我地班人就走左啦~去到我返學個條樓梯個到,mtt同雞泡魚走左,我個時終於出聲啦!打左俾mtt同佢講左兩個字之後佢就過左黎啦~之後就返屋企,佢地成班都去左呀yo屋企,咁我就返屋企啦!返到屋企收到warning call,冇野講~之後佢地成班去左新都城,我唔知,佢地諗住去mtt屋企,我都唔知~係過後先知...係我咩都唔知既期間同左chicken同水泡傾左一陣計,之後又出去啦!我同水泡約左去卓悅等,我要去買傘,買完傘之後就走左啦~之後去左體育館,聽佢地講佢地成班都淋曬雨,全部係曬洗手間吹頭,O曬~因為體育館冇曬位,咁我地就去左美食廣場玩啦!之後玩左鋤大D又玩左true or dare,玩dare個時成班都好無奈,之後玩到七點就走左啦~之後陪左mtt,呀kwan同森仔返屋企,途中mtt收到個電話就走左啦~之後呀kwan同森仔鬥車~玩左一陣就走啦!咁我返左屋企羅野,on左一陣msn就走啦!唉~之後D野唔好講啦~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 20 日  星期六  晴天
   
今日去左做義工呀~都好好笑呀! 愉快

今日我去左做義工,一早就起左身~之後同左D人傾msn,過左一陣十點幾左右小楓打左俾我~問我幾點出去,傾左一陣之後就出左去,到到十一點半左右去到美食廣場食粥=.=",之後又去買野~買完野之後就去搭地鐵啦~之後我就記得之前唔知邊個做左D gap野,之後打左俾mtt問佢果個D人發生左D咩事~之後最後佢俾人罵~到左黃大仙地鐵站見到何志明,見到佢重唔走咩!之後龔sir黎到就同佢傾計~龔sir之後買左兩樽乳酪既野飲,之後呀sir俾左一樽,咁我同小楓一齊飲啦~佢開樽個時唔小心張D野飲潑曬出黎,o曬~之後等齊人就去左一間學校到做義工啦~一開始D人都唔想玩,之後過左一陣就玩返啦~到左我地個環節,玩左三個回合,超好笑~到左魔術表演,本來諗住玩十分鐘,但係變左做半個鐘,好gap呀~之後走啦,同返小楓返番黎行新都城,行左一陣就走啦~今日真係好gap呀~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »