destinyying : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

 

 
再多既承諾...*;/也只不過是謊言"<__*
究竟我同你係唔係只可以維持朋友的愛~我又可唔可以放低我之前既唔開心的回憶~如果可以,我希望我可以忘記永遠我之前唔開心既回憶......
 
 
.我 的 資 料.


真名︰ 你傻嫁,我緊係唔講啦
暱稱: /\*~"螢火蟲"~*/\
性別︰ 女
生日︰ 1991-5-18
國家︰ 香港特別行政區
ICQ︰191504256 
      (得閒就add下我啦!)
Yahoo︰按一下啦!
MSN :按多一下啦!          
     (得閒同我玩下msn都得嫁!)
性格︰ 下...連我自己都唔知喎
興趣︰ 有好多,數唔洗喎!
宗教:基督教
網站:日記網

 MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言.
最近三個月尚無任何留言
.好 友 名 單
尚無任何好友
2006 年 5 月 14 日  星期日  晴天
   
母親節快樂呀~ 開心

今日係母親節,本來係要去我婆婆到,點知佢又唔得閒,咁我地就去左探我公公啦~所以我一早九點幾就起左身啦~去到果到都十一點幾啦~到左兩點左右我同呀媽就走啦~之後就去左mk,本來只係諗住行下,點知去買野,我呀媽去到買左兩套裙俾我做生日禮物,一套係連身,一套係唔連身嫁!之後又買左兩條頸鍊,都幾靚呀~足足行左成四個鐘,成七點幾先返,之後又要返去屋企放低D野~又再出去食餐飯慶祝母親節,哈哈~都洗左我唔少錢呀,佢都好識食呀,俾我細佬重要叻呀!(啦~唔好嬲呀~)之後我就九點幾返左黎啦~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 13 日  星期六  晴天
   
今日出左去...

我今日一早就要去中心開會,但係因為時間關係我去唔到接小楓,行到去新都城果條天橋到就見到小楓,咁樣我地就一齊去左中心啦~去到中心見到何志明就扮唔識佢,之後中心有個人叫我地入去,咁何志明重係出面啦~之後過左幾分鐘佢又入黎啦~傾左一陣iman黎左要我地上去先,咁我地就上去啦,上到自修室到開會,哈哈~新裝修係好D嫁~咁我地就開會先啦,過左一陣,就有唔少fd黎到開會,之後開完會,最後決定左我同小楓負責獎品同兩樣活動,每組有$120,夠啦~我地又唔係買好多。開完會我地就走啦~我同小楓去左買野先,之後就去左美食廣場食粥~咁我就打俾我個fd同佢講我放左啦,叫佢出黎,佢出到黎我地D粥都食洗啦!咁我地同小楓都byebye啦~(因為小楓要去教會呀!)之後我同我個fd去左睇戲,點知全部戲都開洗啦~咁我地得下一場囉~之後我地就上左去食蛋糕,我冇食去,佢叫左一個意大利蛋糕,個樣有少少...之後好悶就去左美國冒險樂園玩,玩左$100,都幾好玩呀,之後玩完差D唔記得左時間,咁我地就去左百佳買野食啦~都買左唔少嫁!=.="到左2:08pm,張飛寫住2:15pm,但係我地都入左去囉~一入去我就羅左佢部電話玩啦~之後開場啦~我地前面個七個係到食M記,到到完場之前我又羅左佢部電話黎玩啦~不過原來完場之前先好睇呀~不過我都有睇到,之後就走啦~佢講好悶,出去行,咁我地就出左去啦~本來我去諗住去藍田,但係我話冇咩好行就去左apm到行,我去左無印到買左兩枝筆,咁佢就去左小飛俠睇野啦,行左唔係一陣就諗住去買朱古力熔漿蛋糕,之後我地就走啦~今日都幾開心啦~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 12 日  星期五  晴天
   
今日放學發生左D事~ 無奈

今日我又寫matthew啦!不過你今日只係佔左好少字姐,唔係嬲呀~講返今日啦~我一返到學校,都冇咩事發生過,但係今日冇中四既報紙,所以我同小楓就唔等啦~之後呢就睇到mtt,我問佢羅本數學書,之後佢又唔知今日佢地班RA要畢業,咁我同小楓就拉左佢出去啦~到左小息就去左換PE衫,第二個小息先去食野,其實係第二個小息個時冇事,到左lunch,我同華dee同chicken去左買紅豆冰啦~上到去華dee係302A噴包包D唔知咩啦~令到miss氣管閉塞啦!好彩miss都冇咩事~到左上電腦堂,我就on左msn,之後見到電車sir on左,我就add佢啦~之後呀yo同包包都想知道電車sir個msn,但係呀sir叫我唔好俾佢地,咁我就冇俾到啦~係個時我覺得好似已經發生左D事啦~到左放學,雖然我要補習,但係我補完之後就去左圖書館,個時呀kwan都係到,咁圖書館只得我,小楓,呀kwan同sungwing係到,之後我地講左唔少野,可以講係關於呀yo的關係啦~呀kwan今日唔知點解好似好唔開心咁,咁我地又有野做,咁我地就一邊做,一邊傾計啦!但係都只係講呀kwan D野~其實我真係咩都唔知~我諗都係得mtt先知得最多野,但係今日我終於知道發生左咩事~但係知左又可以點呀~我可以幫佢到咩?不過我身為佢既家姐,知道左都好過唔知道,咩都幫唔到佢。我依家知道佢身為圖書館副主席點解唔上黎圖書館!知道佢要避一個咩人!知道佢憎邊個人!知道佢後悔D咩野!知道佢係一個咩人,知道左好多好多既野,佢平時唔同我講既野今日都一次過講曬~係個時我只可以做一個旁聽旁觀者,唔係一個可以幫到細佬解決問題既一個好家姐~佢個哥都係我呀哥,但係佢個哥都好少講佢既野~但係我今日可以一次過知道佢發生左D咩事,到到五點四十五分左右,小楓要去買襪膠,咁我同呀kwan就陪佢買啦~本來我到左我樓上就係返屋企,點知就送左小楓去地鐵站之後就走啦~之後只得我同呀kwan,咁我地就返屋企啦~本來係行到去我樓下就走,點知佢就同我講左一句"做家姐既唔係要送細佬返屋企咩?"咁我就憑佢講既野,我就陪到佢去到佢樓下啦~行緊個時佢都講左唔少關於佢既野,我又做一個旁聽者啦~

----------------------------------------------------------------------

今日我又要係到講"感情"啦~我曾經講過我唔會再講感情嫁!

----------------------------------------------------------------------

朋友仔的歌詞~T.T

最多握握手 一起散散步 你大量 你寬容 你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈 然後在霎時之間想起我父母

我也不想記起 為當天襯衫似你 便心急妒忌
其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣

◎原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓

再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜

REPEAT◎

像望著自己的至親 往往太奮勇鬥嘴
以後再不懂事過人 如何共我戀人熱吻

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »