今日我又寫matthew啦!不過你今日只係佔左好少字姐,唔係嬲呀~講返今日啦~我一返到學校,都冇咩事發生過,但係今日冇中四既報紙,所以我同小楓就唔等啦~之後呢就睇到mtt,我問佢羅本數學書,之後佢又唔知今日佢地班RA要畢業,咁我同小楓就拉左佢出去啦~到左小息就去左換PE衫,第二個小息先去食野,其實係第二個小息個時冇事,到左lunch,我同華dee同chicken去左買紅豆冰啦~上到去華dee係302A噴包包D唔知咩啦~令到miss氣管閉塞啦!好彩miss都冇咩事~到左上電腦堂,我就on左msn,之後見到電車sir on左,我就add佢啦~之後呀yo同包包都想知道電車sir個msn,但係呀sir叫我唔好俾佢地,咁我就冇俾到啦~係個時我覺得好似已經發生左D事啦~到左放學,雖然我要補習,但係我補完之後就去左圖書館,個時呀kwan都係到,咁圖書館只得我,小楓,呀kwan同sungwing係到,之後我地講左唔少野,可以講係關於呀yo的關係啦~呀kwan今日唔知點解好似好唔開心咁,咁我地又有野做,咁我地就一邊做,一邊傾計啦!但係都只係講呀kwan D野~其實我真係咩都唔知~我諗都係得mtt先知得最多野,但係今日我終於知道發生左咩事~但係知左又可以點呀~我可以幫佢到咩?不過我身為佢既家姐,知道左都好過唔知道,咩都幫唔到佢。我依家知道佢身為圖書館副主席點解唔上黎圖書館!知道佢要避一個咩人!知道佢憎邊個人!知道佢後悔D咩野!知道佢係一個咩人,知道左好多好多既野,佢平時唔同我講既野今日都一次過講曬~係個時我只可以做一個旁聽旁觀者,唔係一個可以幫到細佬解決問題既一個好家姐~佢個哥都係我呀哥,但係佢個哥都好少講佢既野~但係我今日可以一次過知道佢發生左D咩事,到到五點四十五分左右,小楓要去買襪膠,咁我同呀kwan就陪佢買啦~本來我到左我樓上就係返屋企,點知就送左小楓去地鐵站之後就走啦~之後只得我同呀kwan,咁我地就返屋企啦~本來係行到去我樓下就走,點知佢就同我講左一句"做家姐既唔係要送細佬返屋企咩?"咁我就憑佢講既野,我就陪到佢去到佢樓下啦~行緊個時佢都講左唔少關於佢既野,我又做一個旁聽者啦~
----------------------------------------------------------------------
今日我又要係到講"感情"啦~我曾經講過我唔會再講感情嫁!
----------------------------------------------------------------------
朋友仔的歌詞~T.T
最多握握手 一起散散步 你大量 你寬容 你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈 然後在霎時之間想起我父母
我也不想記起 為當天襯衫似你 便心急妒忌
其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣
◎原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜
REPEAT◎
像望著自己的至親 往往太奮勇鬥嘴
以後再不懂事過人 如何共我戀人熱吻