destinyying : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
真名︰ 你傻嫁,我緊係唔講啦 暱稱: /\*~"螢火蟲"~*/\ 性別︰ 女 生日︰ 1991-5-18 國家︰ 香港特別行政區 ICQ︰191504256 (得閒就add下我啦!) Yahoo︰按一下啦! MSN :按多一下啦! (得閒同我玩下msn都得嫁!) 性格︰ 下...連我自己都唔知喎 興趣︰ 有好多,數唔洗喎! 宗教:基督教 網站:日記網
今日都冇咩發生過,到左放學之後就去左頌明苑劈酒啦!之後呀kwan叫我打俾mtt叫佢落黎,點知佢又打輸機先落黎,到左ok個時佢就落左黎啦!=.="咁快打輸呀~之後去左吉野家食我的晚餐(過後就俾人罵啦!T.T),之後就去左ok買左半打jolly shandy飲啦!之後就去左公園到飲啦!最後得返兩罐就俾呀kwan同mtt劈,點知點劈都劈唔到,最後呀kwan向天拋跌到落地先爆,笑死我啦!飲完之後就返屋企啦!之後D野唔講啦! -------------------------------------------------------------------- 今日雖然同佢一齊出去玩,不過我同佢既冷戰係唔會停嫁!不過可能遲D我就冇事啦!
今日都冇咩發生過,到左放學之後就去左頌明苑劈酒啦!之後呀kwan叫我打俾mtt叫佢落黎,點知佢又打輸機先落黎,到左ok個時佢就落左黎啦!=.="咁快打輸呀~之後去左吉野家食我的晚餐(過後就俾人罵啦!T.T),之後就去左ok買左半打jolly shandy飲啦!之後就去左公園到飲啦!最後得返兩罐就俾呀kwan同mtt劈,點知點劈都劈唔到,最後呀kwan向天拋跌到落地先爆,笑死我啦!飲完之後就返屋企啦!之後D野唔講啦!
--------------------------------------------------------------------
今日雖然同佢一齊出去玩,不過我同佢既冷戰係唔會停嫁!不過可能遲D我就冇事啦!
今日一早就俾人吵醒左去食早餐,無奈...之後就行左一陣新都城,聽呀媽講話要換傢私,咁就去左直銷中心睇啦!行左一陣就返左屋企啦!返到屋企睇左某人既日記,超嬲,我都冇咩好講啦! -------------------------------------------------------------------- 由今日開始我真係要認清楚邊D係我既朋友啦!要帶眼識人呀~唔係既話發生D咩事自己都唔知呀~ 重有呀~我唔鐘意人地講我或者打我唔鐘意既名,叫咩名自己知啦!
今日一早就俾人吵醒左去食早餐,無奈...之後就行左一陣新都城,聽呀媽講話要換傢私,咁就去左直銷中心睇啦!行左一陣就返左屋企啦!返到屋企睇左某人既日記,超嬲,我都冇咩好講啦!
由今日開始我真係要認清楚邊D係我既朋友啦!要帶眼識人呀~唔係既話發生D咩事自己都唔知呀~
重有呀~我唔鐘意人地講我或者打我唔鐘意既名,叫咩名自己知啦!
今日本來係去打波,點知又落雨,所以打唔到啦!之後就去左睇戲啦~有我,呀kwan,水泡,包包同鐵雞去睇啦!本來係去將軍澳戲院到睇"鬼魅山房",點知呀kwan又想去睇"鬼眼型警",但係我地最後都係睇左"達文西密碼"啦~我地去左apm到睇戲,成場好似只得我地係到食野,我地入場之前買左唔少野食呀~笑死我地,一開場超驚,之後又覺得幾好睇~睇完之後就返左黎啦!水泡去左寶島去買珍珠奶茶啦!咁我就去左惠康買八爪魚圓食啦!之後包包同呀kwan罵架就各有各走啦!之後諗住送呀kwan返屋企,但係我個時想飲酒咁我地就去左ok買啦!本來我只係諗住買兩罐飲下,點知就飲左半打,因為我依家重食緊藥,咁我只係飲左一罐左右,其餘五罐都俾佢飲左,我都係第一次見到佢咁唔開心喳~