我同matthew件事,終於告一段落啦!原本只係我驚嚇過度,覺得佢係嬲左我姐~今早我又問左佢佢有冇嬲左我,佢同我講佢一D都冇嬲過我,今次真係放下左心頭大石啦~今日呀yo帶左一副塔羅牌返黎,之後我地係小息到玩,玩到係數學堂覺得開始唔點啦!因為係我解個D塔羅牌的野,所以死果個都係我死先。到左第二個小息,我先知道要帶數學書(因為Miss係上堂重對WS,點知就......)之後就去左A班問人借書,果時成班只係得男仔,所以我係問左其中一個男仔借書啦!果個就係matthew啦~之後我就同佢講我一定會畫花你本書,但係佢冇講野~到左數學堂我覺得好暈,所以我就係到畫本數學書啦!哈哈~完左數學堂因為佢地成班要上P.E堂,所以只係得幾個男仔上黎,我就叫個男仔幫我還返本書俾佢啦~到左lunch果時圖書館好鬼噪,所以我就去罵人啦~到左放學我要補習,完左之後就去左圖書館一陣就返左屋企啦~
----------------------------------------------------------------------
matthew本數學書我只係係第一頁寫左D野,係第81頁至到82頁果到計左D式,之後冇啦~第一頁隻豬唔係我畫嫁!係包包畫嫁!哈哈~