水泡,又講多一次生日快樂啦!一早又俾呀媽嘈醒左去飲茶,好眼訓呀!之後尋日應承左水泡今日出黎,之後我同包包同水泡出左去旺角啦!就去左行旺中,之後就去影貼紙相啦~好好玩呀!之後就返左黎將軍澳啦!去左M記到食野啦!今日唔知點解D脆香雞翼好辣呀~=.="之後又行左一陣新都城啦!行完之後突然我好想玩韆鞦,咁就去左寶康公園玩韆鞦啦!玩完之後就返左屋企啦!返到屋企覺得好似好暈,訓左一陣啦就打日記啦!之後有少少發燒,希望聽日冇事啦!~
--------------------------------------------------------------------
行返黎屋企個時我見到一個人,但係我冇理佢,佢有佢聽Mp3,我又有我聽我既Mp3,大家都好似見唔到對方咁,算~最後都係因為唔想見到佢就跑左返黎屋企啦!
--------------------------------------------------------------------
原來玩韆鞦係好開心嫁!不過今日玩得好暈,返黎屋企又飲左唔少"野"<<唔講係咩,總之唔係好啦!之後就衰左啦!好暈呀~又發燒~>3<