destinyying : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

 

 
再多既承諾...*;/也只不過是謊言"<__*
究竟我同你係唔係只可以維持朋友的愛~我又可唔可以放低我之前既唔開心的回憶~如果可以,我希望我可以忘記永遠我之前唔開心既回憶......
 
 
.我 的 資 料.


真名︰ 你傻嫁,我緊係唔講啦
暱稱: /\*~"螢火蟲"~*/\
性別︰ 女
生日︰ 1991-5-18
國家︰ 香港特別行政區
ICQ︰191504256 
      (得閒就add下我啦!)
Yahoo︰按一下啦!
MSN :按多一下啦!          
     (得閒同我玩下msn都得嫁!)
性格︰ 下...連我自己都唔知喎
興趣︰ 有好多,數唔洗喎!
宗教:基督教
網站:日記網

 MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言.
最近三個月尚無任何留言
.好 友 名 單
尚無任何好友
2006 年 6 月 4 日  星期日  晴天
   
今日水泡生日呀~ 滿足

水泡,又講多一次生日快樂啦!一早又俾呀媽嘈醒左去飲茶,好眼訓呀!之後尋日應承左水泡今日出黎,之後我同包包同水泡出左去旺角啦!就去左行旺中,之後就去影貼紙相啦~好好玩呀!之後就返左黎將軍澳啦!去左M記到食野啦!今日唔知點解D脆香雞翼好辣呀~=.="之後又行左一陣新都城啦!行完之後突然我好想玩韆鞦,咁就去左寶康公園玩韆鞦啦!玩完之後就返左屋企啦!返到屋企覺得好似好暈,訓左一陣啦就打日記啦!之後有少少發燒,希望聽日冇事啦!~

--------------------------------------------------------------------

行返黎屋企個時我見到一個人,但係我冇理佢,佢有佢聽Mp3,我又有我聽我既Mp3,大家都好似見唔到對方咁,算~最後都係因為唔想見到佢就跑左返黎屋企啦!

--------------------------------------------------------------------

原來玩韆鞦係好開心嫁!不過今日玩得好暈,返黎屋企又飲左唔少"野"<<唔講係咩,總之唔係好啦!之後就衰左啦!好暈呀~又發燒~>3<

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 3 日  星期六  陰天
   
今日出左去藍田行街~ 開心

今日本來係冇咩野做,之後包包係msn add我問我出唔出去藍田,最後得我,包包同水泡出左去藍田啦!去到藍田之後我地一齊去左買衫買褲,我就買左一件衫同一條褲,包包就買左幾件衫同一條褲,水泡買左一件衫囉~之後買完就去左食冷麵啦!之後又去買左唔少飾物,買左差唔多有都有一百蚊,哈哈~今日都幾開心呀!

--------------------------------------------------------------------

聽日水泡生日啦!係到講句生日快樂呀!~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 2 日  星期五  雨天
   
係紅雨天,又行雷呀~今日亦係電車sir既最後一日... 開心

今日一早就叫醒人起身,唔講啦!之後返到學校啦!就等包包先返學,到左八點先返到學校,今日係社會堂訓左,訓成一堂呀!好好訓呀!哈哈~到左lunch就係到食糉啦!之後又有紅雨喎~諗住唔洗補習啦!點知又要補喎~灰啦!之後放學就要去補習啦!包包話今日放學去mtt屋企"拆樓",最後佢同左佢班fd去唔知邊到啦!補習個miss到左四點半先黎,哈哈~放左之後落左黎圖書館,過左一陣包包佢地返啦!咁車sir走啦!冇得再同佢玩啦!T.T,最後去左華dee屋企玩啦!玩到七點鐘就走啦!

--------------------------------------------------------------------

今日好憎一D人係到屈我,我都冇玩到點解要拖我落水呀!你死你事,唔關我事呀!

--------------------------------------------------------------------

同車sir影個D相~

佢既黑白照呀!

扮鬼呀~=.="

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 29 | »