destinyying : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

 

 
再多既承諾...*;/也只不過是謊言"<__*
究竟我同你係唔係只可以維持朋友的愛~我又可唔可以放低我之前既唔開心的回憶~如果可以,我希望我可以忘記永遠我之前唔開心既回憶......
 
 
.我 的 資 料.


真名︰ 你傻嫁,我緊係唔講啦
暱稱: /\*~"螢火蟲"~*/\
性別︰ 女
生日︰ 1991-5-18
國家︰ 香港特別行政區
ICQ︰191504256 
      (得閒就add下我啦!)
Yahoo︰按一下啦!
MSN :按多一下啦!          
     (得閒同我玩下msn都得嫁!)
性格︰ 下...連我自己都唔知喎
興趣︰ 有好多,數唔洗喎!
宗教:基督教
網站:日記網

 MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言.
最近三個月尚無任何留言
.好 友 名 單
尚無任何好友
2006 年 5 月 19 日  星期五  晴天
   
今日我好無奈呀...... 感動

今日都唔知做咩,一片空白...唔想諗野,驚諗左一D唔想諗嫁野~今日放左學之後要補習,補完之後就去左電腦室,之後打左俾mtt傾計(內容我都唔想再講啦!),之後就走啦~同左包包,水泡同呀kwan去食壽司,好好食呀~之後我叫呀kwan陪我去買野,同佢傾左唔少野,之後我送呀kwan返屋企個時見到mtt,個時重講緊佢,我地見佢好急所以都唔企係到同佢傾計啦!真係日頭唔好講人,夜晚唔好講鬼呀~

----------------------------------------------------------------------

我真係知道你地想點,我都企過你地個角度黎諗,我都知道你地依家好嬲,但係依家我都唔知我可以點做啦~簡直係一片空白~不過你地所做既決定我都唔會反對你地,只希望你地唔好......但係我依家最想知既野就係你地之後會點樣做......

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 18 日  星期四  晴天
   
今日係我生日呀~happy~ 愉快

今日係我既生日,哈哈~終於等到啦~一早返到去學校去買雞翼,之後小食亭D人知道左我生日之後特登俾大隻D我,哈哈~到左小息就陪左呀yo俾生日禮物俾我呀哥,之後就落左去食野啦~一上到去係我檯面就見到一本數學書~我叫左mtt第二個小息先俾我呀嗎,不過個時算啦~到左物理堂覺得好悶,好彩有本數學書俾我畫,起碼冇咁悶啦~到左第二個小息係到玩鋤D,今日上音樂堂俾林卓芝罵,超想打佢喎~根本唔關我地事,佢都痴線嫁!到左lunch,估到估唔到A班咁早放,之後我就張本書俾返mtt啦~之後就出去食飯慶祝我生日啦~因為我同包包,chicken,華dee要等李穎瑜所以我地出唔到去,但係呀yo同水泡同mtt係風紀所以可以早D出去,咁我地就叫佢地訂左檯先啦~之後我地去到就叫野食啦~走個時成班係到玩推人,笑死我啦~之後我突然講野cut下cut下,又笑多一次啦~到到放學同chicken同華dee去食野,我去左M記食野,chicken買左麥旋風,華dee買左手卷,華dee包手卷個時佢個吞拿魚跌曬出黎,笑死啦~之後就去左拍鱷魚同玩唔知咩係打既game,之後就散band啦!今日真係好開心呀~

----------------------------------------------------------------------

P.S:今日收到唔少生日禮物,好開心呀~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 17 日  星期三  雨天
   
放學去左食吉野家~ 愉快

今日放學同包包同chicken同華dee一齊走,行下行下,華dee羅左包包把傘,之後同D人玩水,超好笑~之後差唔多去到坑口地鐵站個時突然間好鬼大風,包包把傘就byebye啦!因為華dee突然之間講"逆風!"之後個人180度咁轉左,包包把傘塊皮吹走左啦~之後去左吉野家食野我諗住去睇下有咩食,之後個櫃檯有一個人問我食咩,嚇死我啦~之後本來係包包同華dee快過我買野先,點知係我買得快過佢地~之後食完野就去左吉之島啦~我地去左10蚊店去買傘啦~買完傘之後就同chicken上去買我嫁生日禮物啦~包包都有~之後見重早,就去左mtt屋企樓下個公園玩啦~打俾佢佢就講打緊機,不過唔係係自己屋企,係人地屋企,O曬~之後就同佢地過三關,第一次淋雨就係到啦~玩左一陣又打俾mtt,點知係一個女仔聽,聽左之後問佢係邊個,佢又唔應~之後俾左包包聽啦~包包忍唔住cut左佢線~之後又玩過三關~過左一陣又打俾佢,今次我唔打俾包包打啦~之後包包又問佢野,唔知做咩啦~我同華dee突然打起傘戰黎,點知我輸左啦~把傘就爛左啦~因為咁我地又去10店買傘,今次華dee又買埋一份啦~買到連mtt打俾我都唔知,行到一半包包問我羅電話打俾mtt又問佢係邊,唉~之後我地去左千年史睇野,之後出左黎之後chicken就見到佢,叫佢去鋤大D,我地諗黎諗左都唔知係邊到鋤好,最後mtt因為要打機,所以佢俾左啤牌我地玩啦~咁我地去左佢樓下玩啦~我玩韆鞦啦~個時我又唔想帶傘,就係咁玩啦~第二次淋雨就係到,之後佢走左,我地去左呀kwan屋企樓下鋤大D,玩到我地走之前,有一班男仔(我地唔識嫁!)走左過黎問我地可唔可以睇佢一個魔術,我就講左一句"我地係魔術學會,所以唔睇啦...",之後我地就走啦~chicken同我講好似好串,包包講知道既話就睇下啦!睇完之後到我地玩呀嗎!哈哈~真係笑死我地呀~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »