destinyying : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

 

 
再多既承諾...*;/也只不過是謊言"<__*
究竟我同你係唔係只可以維持朋友的愛~我又可唔可以放低我之前既唔開心的回憶~如果可以,我希望我可以忘記永遠我之前唔開心既回憶......
 
 
.我 的 資 料.


真名︰ 你傻嫁,我緊係唔講啦
暱稱: /\*~"螢火蟲"~*/\
性別︰ 女
生日︰ 1991-5-18
國家︰ 香港特別行政區
ICQ︰191504256 
      (得閒就add下我啦!)
Yahoo︰按一下啦!
MSN :按多一下啦!          
     (得閒同我玩下msn都得嫁!)
性格︰ 下...連我自己都唔知喎
興趣︰ 有好多,數唔洗喎!
宗教:基督教
網站:日記網

 MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言.
最近三個月尚無任何留言
.好 友 名 單
尚無任何好友
2006 年 6 月 26 日  星期一  晴天
   
今日好鬼好笑呀~ 愉快

今日考化學先,有一頁唔識做啦!之後就考社會啦!又係唔識做,唔係呀話,咁都得~考完之後就同左chicken同華少去食五十嵐,我叫左一碗吉列豬扒拉麵,差D就食唔曬呀~之後chicken又叫壽司又叫吉列豬扒飯,佢...佢食唔曬~之後到華少果個牛肉鍋啦!我睇見都好飽啦!華少張D飯放入果個牛肉鍋到,超大鍋呀~唉~啞曬~最後佢都係食唔曬嫁~食完野之後我地去左連理街行一陣之後就去左頌明苑玩韆鞦啦!途中我地見到sunny bay,笑死,我好似見唔到佢~玩左一陣韆鞦之後就返左去新都城,諗住睇戲但係冇戲睇,灰~之後華少個媽咪又話返黎飲茶,咁諗住去寶康公園個到玩韆鞦,咁鬼熱邊個去呀!最後我地都係返左去頌明苑到玩,玩左半個鐘就搭小巴返屋企啦!

今日俾我知道左一件事,但係我唔想再提啦!因為已經係一件冇得補救既事啦~

sor~頭先先記得你既生日。我同你都識左差唔多有七年啦!但係呢三年都冇咩野講過,不過點都好啦!生日快樂呀~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 25 日  星期日  晴天
   
今日足足有四份之一日聽道理~ 不安

由於因為星期五晚發生MSN大戰同埋我呀媽我細佬鬧交既關係,今日我係我細佬屋企同左我呀哥細佬一齊討論呢兩件事~MSN大戰可以講係由我搞出黎先,sorry~我冇諗華少會鬧呀yo,個時係咁岩先講左出黎,我唔係有心想篤背脊~就呢件事我呀哥既分析係就一句講曬"誰人背後不說人",即使班朋友玩得幾好,總有一日會鬧交,只不過係差在幾時~朋友幾好總有一日都會內訌,會係另一個fd背後講另一個fd的壞話,壞話永遠都講唔曬,即使好耐之前你講左人地一句壞話,唔一定你之後會記得返。每一個人既性格都唔一樣,鐘意就係埋一齊玩,唔鐘意就唔同佢地一齊玩,時時都會發生,又係個句只係差在幾時~我細佬既分析就係返學一樣,返工一樣,都係要對住D人,只不過係對住D咩人。真正既朋友,係會指出你既錯處而又幫你去解決,其他fd有問題個時會去幫手去解決問題...咁樣先係真正既朋友,唔係指出左你個壞處之後就去鬧你~而唔可以因為你已經講左一個朋友既壞處所以去逃避左問題,逃避只會令到個問題永遠都解決唔到,只會令到個問題更加加深落去,最緊要就係自己有一班可以改變到自己既fd就得啦!

之於關於我呀媽同我細佬鬧交既事~即係關於我既事~我已經諗左兩日,最後我既決定都係冇改變到,我呀哥就話如果我既離開係可以解決到個問題,不妨做下!坦白講,即使冇MSN大戰,我都係要離開,件事都已經拖左好耐,係呢個時間要做返我之前既承諾可能重好D,或者可以咁樣講,MSN大戰係一個好既終結,如果唔係因為今次件事我都唔會下定決心離開呢到!而我細佬就話一些都跟住我心點諗就得啦!離開定係留低,點樣都要睇下我究竟想唔想離開先得~點樣都迫唔到我~佢會跟隨我既意思去做~

聽左差唔多六個鐘頭既分析,我只可以講我件事已經已成定局,冇辦法再去改變,更加唔想因為MSN大戰既關係而令到我冇左班fd,不過如果真係變成咁樣,而我離開係可以解決到依家既問題,我都會選擇離開,咁樣做對我,對大家對我D屋企人都會好D,之於我究竟到到最後我可唔可以做得到我一年前既承諾,我諗一些都要睇下黎緊七日既日子同埋我班fd點樣講我,係呢兩日我已經收到我唔少fd既電話問我究竟發生左D咩事,我只可以講希望你地唔好再問我啦!一些已經過去左,而我都已經得到我應有既懲罰~我只係希望你地可以俾到一D意見我究竟我可以點做,如果我呢七日重未俾到我呀媽一個回覆,我就只可以跟住我呀媽既指示去做啦!

最後我都係要我班fd講一句:sorry~

 

 

 

 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 25 日  星期日  晴天
   
黑色手鐲既秘密~(細佬代打) 感動

今日我幫我家姐打呢篇日記,其實唔應該打上黎,不過我諗我家姐唔介意嫁,以下打既日記係由我家姐既日記簿全部傳貼過黎~

六月二十三日  陰

今日俾我知道左個隻黑色手鐲已經爛左,我既第一個反應係...唔係傷心,亦都唔係開心,而係放心,我完全冇諗過隻鐲依家先黎爛,其實隻鐲應該一早就要爛,但係唔知點解依家先黎爛,唉~終於放低左我既心頭大石啦!依家既我先係開心呀~我係之前諗如果我冇做到件事出黎,隻鐲會唔會爛呢?隻鐲會唔會返黎我手上?隻鐲可以留到幾時?呢D問題終於可以解決啦!而因為隻鐲既關係,我就要開始實行我一年前既承諾,好彩隻鐲已經爛左,如果唔係我就唔會做得到我一年前既承諾。我就唔會可以安心咁樣走啦!而我係呢到我都冇野再可以令到我唔放心咁樣離開~除左我D fd...同埋係呢到既回憶。係依家我最想做既一件事就係可以忘記呢到既回憶,亳無記掛咁樣離開呢到,但係根本就係冇咩可能,我只好唯有拿著呢D咁既回憶離開,依家既我簡直俾死更加難受。對我黎講,所有人對我所作出既承諾只不過係謊言,冇一句係真~但係近排先俾我知道原來唔係,有D人係可以俾我信得過,但係到到最後我都係俾我最信得過既人出賣左,不過依家一些都已經唔係重要,依家我最擔心既係我之後會就點做...

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 29 | »