由於因為星期五晚發生MSN大戰同埋我呀媽我細佬鬧交既關係,今日我係我細佬屋企同左我呀哥細佬一齊討論呢兩件事~MSN大戰可以講係由我搞出黎先,sorry~我冇諗華少會鬧呀yo,個時係咁岩先講左出黎,我唔係有心想篤背脊~就呢件事我呀哥既分析係就一句講曬"誰人背後不說人",即使班朋友玩得幾好,總有一日會鬧交,只不過係差在幾時~朋友幾好總有一日都會內訌,會係另一個fd背後講另一個fd的壞話,壞話永遠都講唔曬,即使好耐之前你講左人地一句壞話,唔一定你之後會記得返。每一個人既性格都唔一樣,鐘意就係埋一齊玩,唔鐘意就唔同佢地一齊玩,時時都會發生,又係個句只係差在幾時~我細佬既分析就係返學一樣,返工一樣,都係要對住D人,只不過係對住D咩人。真正既朋友,係會指出你既錯處而又幫你去解決,其他fd有問題個時會去幫手去解決問題...咁樣先係真正既朋友,唔係指出左你個壞處之後就去鬧你~而唔可以因為你已經講左一個朋友既壞處所以去逃避左問題,逃避只會令到個問題永遠都解決唔到,只會令到個問題更加加深落去,最緊要就係自己有一班可以改變到自己既fd就得啦!
之於關於我呀媽同我細佬鬧交既事~即係關於我既事~我已經諗左兩日,最後我既決定都係冇改變到,我呀哥就話如果我既離開係可以解決到個問題,不妨做下!坦白講,即使冇MSN大戰,我都係要離開,件事都已經拖左好耐,係呢個時間要做返我之前既承諾可能重好D,或者可以咁樣講,MSN大戰係一個好既終結,如果唔係因為今次件事我都唔會下定決心離開呢到!而我細佬就話一些都跟住我心點諗就得啦!離開定係留低,點樣都要睇下我究竟想唔想離開先得~點樣都迫唔到我~佢會跟隨我既意思去做~
聽左差唔多六個鐘頭既分析,我只可以講我件事已經已成定局,冇辦法再去改變,更加唔想因為MSN大戰既關係而令到我冇左班fd,不過如果真係變成咁樣,而我離開係可以解決到依家既問題,我都會選擇離開,咁樣做對我,對大家對我D屋企人都會好D,之於我究竟到到最後我可唔可以做得到我一年前既承諾,我諗一些都要睇下黎緊七日既日子同埋我班fd點樣講我,係呢兩日我已經收到我唔少fd既電話問我究竟發生左D咩事,我只可以講希望你地唔好再問我啦!一些已經過去左,而我都已經得到我應有既懲罰~我只係希望你地可以俾到一D意見我究竟我可以點做,如果我呢七日重未俾到我呀媽一個回覆,我就只可以跟住我呀媽既指示去做啦!
最後我都係要我班fd講一句:sorry~