destinyying : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

 

 
再多既承諾...*;/也只不過是謊言"<__*
究竟我同你係唔係只可以維持朋友的愛~我又可唔可以放低我之前既唔開心的回憶~如果可以,我希望我可以忘記永遠我之前唔開心既回憶......
 
 
.我 的 資 料.


真名︰ 你傻嫁,我緊係唔講啦
暱稱: /\*~"螢火蟲"~*/\
性別︰ 女
生日︰ 1991-5-18
國家︰ 香港特別行政區
ICQ︰191504256 
      (得閒就add下我啦!)
Yahoo︰按一下啦!
MSN :按多一下啦!          
     (得閒同我玩下msn都得嫁!)
性格︰ 下...連我自己都唔知喎
興趣︰ 有好多,數唔洗喎!
宗教:基督教
網站:日記網

 MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
.訪 客 留 言.
最近三個月尚無任何留言
.好 友 名 單
尚無任何好友
2006 年 6 月 24 日  星期六  晴天
   
今日同左我細佬出去玩~ 愉快

今日兩點幾收到電話叫我出去玩~本來唔想,好鬼熱呀嗎~點知我都係去左啦!我細佬第一句同我講既說話係"留低係到啦!離開根本就係解決唔到問題嫁,如果係我我就一早張呢D人既衰野同曬全部人講啦!洗咁講左一句之後佢就俾人鬧姐,係知道既話遲早都會知啦!洗咩驚佢呀!""我......""總之你同我留返係到啦!"佢都同我講左唔少野~我一句聲都冇出過,根本我就插唔到入去講野~我地去左藍田行下,點知佢就由寶琳講到去藍田都未講完,我就全程係到聽佢講野,唉~到左藍田,之後就去左買野食,跟住我就見到一間郵票店,就係咁樣我地就入左去啦!足足入左去一個鐘頭呀~行左兩個幾鐘之後就搭返地鐵返屋企啦!今日二媽又唔得閒返黎煮飯,咁我就去左佢屋企到食飯啦!就係途中見到一D唔想見到既人,唔講啦!之後就去左吉之島個超級市場買野,好似去掃貨咁,最後有D唔岩我食既野都放低左唔買,返屋企途中又收到電話,原來呀哥今日返黎食飯,冇人陪佢食飯,返到屋企我就張個廚房俾左兩個男仔整,我就係出面玩CS,之後有個人係入面叫"你依家出去買野飲,我同你睇下睇個飲得多呀!"個時我都唔知發生左D咩事,只係知道我呀哥一枝箭咁樣落街買野飲,咁我就入左去廚房到,之後我細佬自己走左出黎啦!我呀哥返到黎又係買酒,咁我又係玩緊CS啦!點知連我都俾人玩埋一份,今日終於知道伏特加+啤酒係咩味啦!不過好似又有少少難飲,最後我都係淨飲伏特加算啦!突然我呀哥又同我細佬鬧交,又係講返我件事,夠啦!到底學校件事幾時先可以解決,屋企件事幾時先可以解決呀!不過學校件事同我自己件事都唔理啦!順其自然啦!學校件事都只係淨返七日,咪繼續過埋去囉~我自己件事都只係淨返七日,七日之後就唔知點啦!唉~順其自然啦!到到依家叫我離開既人比叫我留底既人多,咁你地依家想我點呀!咪俾你地決定囉~洗唔洗又鬧交呀!講左我走就走啦!唔洗咁呀~唔好煩啦!我依家既答案係我要離開呀~得未~最後我係我細佬屋企訓左一晚,劬張我間房斬唔知搞成點呀~算啦!遲D返黎再整返掂佢啦下...

到到依家現時為止我既諗法都係冇咩變過,俾你地決定,但係可能我返左呢七日學可能有所改變,不過機會率一定好微,因為佢地都想我快D走既關係令到我自己都恨不得快D走呀!但係走之前我都係想做多一樣野,個樣野就係我同其他人既...秘密......

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 24 日  星期六  晴天
   
我辜負左大家﹐好對唔住呀! 感動

今日我所期待既野終於批左啦!個答案係......yes,今次我唔想逆我呀媽意,更加唔想因為我件事令到我細佬再同我呀媽鬧交,我今次我會順你地既意思,唔會再心軟,因為係呢到已經冇野再俾我留戀啦!

朋友就好似一塊鏡咁樣,可以睇得出你係一個咩人,今日我要多謝我班fd俾我知道我究竟一個咩人,依家塊鏡已經碎左啦!係一件冇法修補既事~鏡,有好多塊,只不過你揀既係一塊可以幫你改變人生既一塊好鏡定係一塊只會指出你壞處既一塊魔鏡,係由你揀出黎之後永遠放係你個心到!而我依家揀左一塊可以令到我放棄一些所有野既一塊幻鏡...

對唔住,我辜負左你地啦!我知道我唔應該咁做,但係今次我唔做唔得啦!對唔住呀~

辜負左既人都有唔少,如下:

中學:chicken,華少,水泡,小楓,魚魚,小怡,碧碧姐重有唔少老師等等

小學:ling ling,周公,肥銘,車厘子,呀傑,Mr. Dog等等

中學既感言:好多謝你地教左我三年咁耐,我係呢三年黎係呢到既生活真係過得好開心,好多謝你地俾我一個咁好既回憶!由其是我要多謝我班中學fd,到左最後你地都俾左一個美好既回憶俾我,多謝~

小學既感言:雖然我地已經分開左唔同既中學,但係好多謝你地三年黎一直對我既鼓勵,希望我今次咁做你地可以繼續支持我!對唔住呀!

即使唔係因為尋日既MSN大戰~呢件事一早就係中二個時已經批左,只不過係遲遲都未實行~今次我做D咁既決定,係因為我覺得我已經唔可以再係咁樣維持落去,MSN大戰唔係我要報仇,只不過可以令到我安詳咁樣離開,係呢到我最唔捨得既就係我班fd,同左我兩三年既fd,所以我辜負左你地,sorry~MSN大戰個到我係到同一D俾受到牽連既人講一聲..."sorry~"希望大家可以俾我開開心心咁樣同埋班fd過埋黎緊既七日日子~過左七日之後我都唔知我會點,一些都要睇我呀媽同我細佬既決定啦~究竟係留低定係離開,一些都已經唔到我管啦~

最後係呢到,我要同大家講一說:sorry~

之於呢個日記,到左一個好既時候我就會刪嫁啦!

 

 

 

 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 23 日  星期五  晴天
   
足足有四份之一日係條街到呀~ 驚訝

今日同左小楓,chicken同華dee去食野,之後就去左玩啦!玩D野唔講啦!Post D係東港城間coffee既飲品先啦!

我既珍珠奶茶呀~

華dee既雪之戀~<<好似D糖味嫁...XDD

chicken既藍色天空~<<好似係菠蘿味~我飲唔出呀=.="

--------------------------------------------------------------------

好期待聽日我所做既一些呀~XDD

 

 

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 29 | »