今日我所期待既野終於批左啦!個答案係......yes,今次我唔想逆我呀媽意,更加唔想因為我件事令到我細佬再同我呀媽鬧交,我今次我會順你地既意思,唔會再心軟,因為係呢到已經冇野再俾我留戀啦!
朋友就好似一塊鏡咁樣,可以睇得出你係一個咩人,今日我要多謝我班fd俾我知道我究竟一個咩人,依家塊鏡已經碎左啦!係一件冇法修補既事~鏡,有好多塊,只不過你揀既係一塊可以幫你改變人生既一塊好鏡定係一塊只會指出你壞處既一塊魔鏡,係由你揀出黎之後永遠放係你個心到!而我依家揀左一塊可以令到我放棄一些所有野既一塊幻鏡...
對唔住,我辜負左你地啦!我知道我唔應該咁做,但係今次我唔做唔得啦!對唔住呀~
辜負左既人都有唔少,如下:
中學:chicken,華少,水泡,小楓,魚魚,小怡,碧碧姐重有唔少老師等等
小學:ling ling,周公,肥銘,車厘子,呀傑,Mr. Dog等等
中學既感言:好多謝你地教左我三年咁耐,我係呢三年黎係呢到既生活真係過得好開心,好多謝你地俾我一個咁好既回憶!由其是我要多謝我班中學fd,到左最後你地都俾左一個美好既回憶俾我,多謝~
小學既感言:雖然我地已經分開左唔同既中學,但係好多謝你地三年黎一直對我既鼓勵,希望我今次咁做你地可以繼續支持我!對唔住呀!
即使唔係因為尋日既MSN大戰~呢件事一早就係中二個時已經批左,只不過係遲遲都未實行~今次我做D咁既決定,係因為我覺得我已經唔可以再係咁樣維持落去,MSN大戰唔係我要報仇,只不過可以令到我安詳咁樣離開,係呢到我最唔捨得既就係我班fd,同左我兩三年既fd,所以我辜負左你地,sorry~MSN大戰個到我係到同一D俾受到牽連既人講一聲..."sorry~"希望大家可以俾我開開心心咁樣同埋班fd過埋黎緊既七日日子~過左七日之後我都唔知我會點,一些都要睇我呀媽同我細佬既決定啦~究竟係留低定係離開,一些都已經唔到我管啦~
最後係呢到,我要同大家講一說:sorry~
之於呢個日記,到左一個好既時候我就會刪嫁啦!