| |
.我 的 資 料.  |
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
.訪 客 留 言.  |
|
|
.好 友 名 單 .  |
|
| |
 |
| 2006 年 6 月 16 日 星期五 |
 | |
| |
|
出左去溫書卦......  | |
|
今日出去左溫書,一點半就同呀yo去左阿波羅買朱古力雪糕,好味~之後兩點先去到將軍澳游泳池上面,就見到呀kwan同sungwing啦!我地遲左半個鐘,sor~之後我就開始抄呀yo份中文暑期作業啦!過左一陣mtt就黎左啦!咁佢就係到溫英文,sungwing同呀kwan就戚到睇女仔,冇眼睇~之後呀kwan收到電話講包包會黎,咁我就打俾水泡叫佢出黎啦!佢地差唔多三點先黎,同呀yo同呀kwan打完一場水戰之後就去左寶康公園啦!咁我肚餓mtt陪我去買燒八爪魚圓食啦!返到去寶康公園見到佢地踏單車,咁我就坐左係到啦~過左一陣覺得好悶就去左玩韆鞦啦!玩玩下突然好唔舒服,之後就唔玩啦!可能因為我食左野冇耐就玩啦所以唔舒服。之後佢地就話熱就去左新都城啦!咁我地就去左美食廣場啦!佢地係到食野,咁我同mtt係到溫左一陣英文,水泡係到聽MP3啦!之後就走啦!
| | |
 |
|
|
 |
| 2006 年 6 月 15 日 星期四 |
 | |
| |
|
今日把聲又沙左好多~  | |
|
今日頭兩堂冇咩事發生啦!之後到左數學堂有人觀堂~有烏(胡)sir sir,龔sir,粟米琪,miss侯同校長,O曬~之後Gary同mimi俾人叫左出去射籃~笑死~Gary一球都唔入,mimi就因為龔sir為佢所以佢入左三球~之後又玩結緣繩,有咩好講呀!之後到左音樂堂派考試卷,得個十分,唔合格,打死佢呀~之後到左中文堂李可講心底話~佢話我係大家姐,O曬~之後我因為落左圖書館遲左上黎要講臨別感言,講左都唔知幾耐,唉~算啦!之後到左中史堂miss冇返,又係個呀sir黎上堂,之後...無聊囉~到左英文堂~魚魚話唔考Oral,做listening,悶死,之後後面有答案咪抄囉~好想訓呀!之後到左放學就留係圖書館溫書(其實係玩~),之後出左去同水泡,chicken同華dee出去食野,之後返番,咁都冇咩事發生,但係到左最後包包同呀yo鬧交,就係咁過左一陣我就返屋企啦!鬧交過程唔係到講啦!
| | |
 |
|
|
 |
| 2006 年 6 月 14 日 星期三 |
 | |
| |
|
今日聽講座呀~好眼訓~  | |
|
今日冇咩事發生過啦!社會呀sir同我地講test,我係唔做呀!吹咩~到左中文都冇咩發生過,視藝個時我冇帶個張膠片就要畫書簽俾我地兩個班主任,O曬~之後到左英文堂企足兩堂,幫魚魚同3B班考Oral,之後又到左課外活動,到左最後一堂魔術堂,要作文呀~唔想作啦!之後我寫"區乘鳳像一個小丑。"俾佢見到,笑死~之後到左聽講座,悶到想訓,但係又訓唔著喎~之後就上左去圖書館到溫書(其實係到玩多囉~),之後到左五點三就走啦!
| | |
 |
|
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 29 | »
|