唔舒服了 肚仔總是搞住搞住 想去又去唔到 好痛苦呀! 如果係傷風感冒都仲好D...但又唔係,係肚好唔舒服,真係仲慘過俾人插幾刀(咁死法比較痛快)
尋晚又嘔又去唔到刷所,真係天大的酷刑呀! 幾耐未試過嘔的滋味! 終於明白點解小新塊面會變藍色同僵硬了(佢同媽媽都急便便,但媽媽去左洗手間先,咁小新就要等呀媽.點知呀媽美雅唔記得左佢等緊去,又睇報紙又睇雜誌,到佢出番來的時候,小新就變成藍色同紙板人了).
以後食野要小心點 腸胃唔舒服真係好慘.....成個人謝晒了.....