今日帶了表妹去換兒童身分證......但原來換證是一定要由家長陪同的....白走一回了....但也和表妹聊了很久(裝了很久的大姐姐 ;P)....之後喝了珍珠奶茶....
我也看到自己喜歡的衣服 ! 但是....春裝新到 , 超級的貴= ="只好忍手,等到夏天一到, 衫衫都降價,,,,,,哈哈哈哈.....哇卡卡卡......再大出血都未遲!!!!
今晚幫細佬做功課=口=佢聽日番學了,仲有英文的閱讀報告未做- -"見佢咁慘,對我又威逼又利誘,我人又好心喔,咁咪幫手囉︿︿"!
今早俾媽媽省到立立令,佢話我晚晚上網上到咁夜= ="叫我快D番珠海,唔好再在佢面前篤眼篤鼻=口=!!!雖然心有不甘,但人比較懦弱,就無反駁,乖乖的聽話嚕= ="
番到珠海又再開始獨立的生活了︿︿好期待同FD見面呀。。。。。。但同時亦意味著要同香港的朋友講拜拜了。。。。。趁仲有幾日的時候,拿拿林約埋老師食飯先得。
|