今日同細佬妹一齊玩大富翁。我地之前一早約好左話要年初一大戰的。
哇卡卡卡卡(得戚的仰天大笑∼∼∼真有王者風範)我贏左46萬呀!!!!
我的總資產,包括土地,流動現金,旅館,仲有細佬妹欠我的債務(細佬欠左我17萬幾,表妹欠我10萬零幾蚊,基本上大富翁係唔會有欠債的情況出現的。正常來講只要有人俾唔出租金,就係破產,成個遊戲亦告完畢。但細佬話咁唔好玩,佢地俾唔出錢記住條數就可以,下次佢地有錢周轉的時候再還。)總共係46萬呀。。。。哇卡卡卡卡
呢個遊戲其實有6成係運氣,4成係自己的智慧。基本上果兩粒細細粒的骰子控制住參與者的命運。今日我運氣好好呀,可以有幸去到自己想買的土地(最貴的山頂同南灣買左,因為係同一系列所以租金可以收兩倍,正到暈呀!),高價格的土地有5塊,我自己一個人都買左4塊,其他靚地皮自己又執左唔少,在地皮上面又狂起樓,三塊地皮上面都有最大間的旅館!細佬妹當然唔夠我來啦。跟住細佬妹又唔好彩喔,每次擲親骰子都去到我的地方要俾錢我,但我自己擲骰呢,又永遠去唔到佢地的地方︿︿!所以永遠只有佢地欠我錢無我欠佢地錢錢的。
細佬妹都玩到超級激動,唔明點解我好運到咁,係咁狂吸金(機會同命運我又成日抽中錢無試過抽中虧錢的)。佢地到後尾直情忍唔到用暴力對待我,我一收到佢地錢呀,或者抽到好的牌,就俾佢地打我搣我= =唉唉,好彩衫夠多,如果唔係就死緊啦!
不過,贏左都係有代價嫁,就係遲D出街要請佢地兩條友食野囉︿︿!年初一就係咁,響我的得戚歡笑聲,細佬妹的緊張咒罵聲,我俾人打的痛苦尖叫聲同埋細佬妹打完人報仇成功的冷笑聲中度過。
新一年新開始,希望自己可以有所改變!在過去的日子,我實在發現自己不少的缺點:三分鐘熱度,懶散,很容易分心,情緒大起大落,膽小.......實在太多太多了。我在未來的一年會好好的改善︿︿!而家我已經進步緊啦,每日都會寫下書法,一定會睇書,學英文。雖然有點悶,但勝在夠充實呀嗎!!之前年廿九想出去買衫獎勵下自己有進步,點知人多到嘔,逼到我傻又靜係買左一件衫= =果件衫買左番來之後仲要覺得唔係我開頭睇的咁好呀!!失落。。。。。唔緊要,下次再來過,等新年過左我又再去血拼過!!今次我一定會有充足的準備。睇定自己想要咩衫先再去買。
|