ec5021301
暱稱: 寶寶
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
今天逛街街!
哇咔咔~
歷史又在重演了!!
加油啊
kakakaka 好野 消滅一...

日誌分類
全部 (41)
生活點滴 (35)
值得留念的時光 (1)
綿綿情話 (5)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 49
今日人氣: 2
累積人氣: 676

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 4 月 14 日  星期三   晴天


簡單真係好幸福呀!呀哈哈哈。。。。。 分類: 生活點滴

 

簡簡單單都可以好開心。

聽"多多咯"同自己中意的歌的時候可以好開心;天空很藍的時候,極度開心;壞的洗衣機居然可以脫水,呀哈哈哈,好開心;

買一本新的筆記本,漂漂亮亮的封面,很開心;買對了衣服,穿得好看,超開心;煲的湯和糖水有人喝,有人讚有進步,開心到彈起;

訓響床上面,張被軟綿綿,枕頭又換左,好舒服所以開心的訓;肚餓的時候食飯堂的飯,都唔錯,開心;

擦左新的指甲油,靚靚的,快樂;洗刷所,邊洗邊覺得好玩= =",開心;朝早飲完蜜糖,便便去左,哈哈,腸腸你好叻呀,媽媽開心了;

坐BB車尾,最幸福;自己踏單車,不要害怕勇往直前,風吹過自己的面,幸福到暈了。。。。。。

以前我整天幻想,自己會做一個商界女強人,有權有勢,受人尊敬,幾開心呀!

但唔知點解,人愈大個,就發現好多小事,都會令自己好開心。

係我低B左?!唔係掛。。。總之無咩野心,生活愈簡單愈好。

咁都會有唔開心的時候,一定有而且比例唔少!不過可幸的是,見到藍天,聽首好歌,成個人又好開心好幸福了。

唔開心的野就唔好俾佢纏住自己嘛!衰野要來做咩?最怕就係自己唔開心的時間,傷害到自己的家人。生氣定悲傷好,我都唔係自己一個人,我同家人係一體的。

所以我成日俾呀媽發我脾氣,又俾BB發我脾氣(但比我細的家人,好似細佬呀表妹呀除外。發我脾氣?打你呀拿!),雖然佢地發脾氣的時候,我可以會有點唔開心,但好就好在,我記性真係好差好差,發完我脾氣一陣又唔記得了,可以好似咩都無發生,當然,最好可以俾粒糖仔我啦︿︿,呀哈哈哈,一食糖又好開心了。

拍緊拖的自己,我覺得自己的EQ可說低了好多。我智商已經唔高了,拍左拖之後,更加低了,又中意依賴人。唔緊要,正面一點,而家的我,已經開始比較獨立(雖然係得小小進步)。其實獨立的自己咩都好,來呢度就係為左獨立呀嗎!而且我好唔想做人負擔。

愛自己就係獨立的開始。因為最愛自己家人,愛自己,所以想自己更開心。原本令自己開心的地方保持,令自己唔開心的野避開,找更多令自己開心的野!

我成日都擔心我擁有的野會失去,好怕好怕!好似我成日自己喜歡的人會有第二個唔要我。但而家(近兩個月左右啦)我開始慢慢調整自己的心態,提醒同警告都會有的(奸笑中),但自己開始慢慢放開了。

我本身個人就係中意懷疑。但原來成日擔心呢樣擔心果樣,個人會好辛苦的。為了令自己開心點,我決定放開點。

果個放開是,其實世界係好美好的。我相信自己的魅力(唔知醜自戀中),更更相信我自己的眼光,相信我選的是不同的。我之前係成日處於矛盾中,我想信,但又成日懷疑(懷疑自己的魅力,懷疑自己的愛人定力夠唔夠),其實咁下去對自己中意的人唔好,對自己更加唔好,可能會有精神分裂的= ="!

另外,做人唔洗知道太多咩大道理,識講未必記得同做到。低調,不邀功,成日開開心心,閒事別多管,關心家人,關心朋友,就PERFECT了!理人地的事不如搞店自己先。以前我自己成日都係識講唔識做,而家改緊了,亦見到自己有進步(讚自己一下先,開心︿︿!)。

聽日又要上堂了,8點呀,上床睇多陣書書,就訓了。



« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 41 | »



tofumonzter@createblog.com