哈哈哈哈 今日同毛毛豬的初中同學傾計
原來我的毛毛豬 以前都係好好的! 咁好的寶貝都俾我搵到!好野呀∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼(大叫)
BB載我踏單車,好幸福!我唔要傻B將來好有錢定係點 但真係好想俾到我好似今日咁簡簡單單的幸福
今日的目標 達到左9成 仲有五代十國 未溫完!聽日一定要搞店佢
日日都要開開心心 要愛我的家人 愛我的朋友 愛自己
聽日要精精神神的上課!!加油呀 呀寶!!
同細佬傾過計來 原來佢太頑皮 媽媽話要送佢去寄宿學校讀書 但係細佬又一百萬個唔願意!
其實我都唔知幫邊邊好了 媽媽想細佬獨立一點 但細佬又唔想離開自己的朋友 當然仲有媽媽 然後自己一個人獨自去生活啦!
中立又好似無性格,我要再諗諗計先得了。。。。。
|