LG今日好累都走出去北門買奶茶LP飲,LP 太感動了! LP有你這個好LG , 真的是我前生修得的好福氣
唔知點解, 就算你已經是我的LG, 但我每次見到你都會有面紅心跳的感覺!^^ 好難得 ,很多情侶一起的日子愈久, 這種感覺會消失 ,變得平淡. 但我每次見到LG, 都會有很熱戀的感覺^^!
下午和LG去了灣仔買魷魚絲. 其實出發的時候我係超開心的 .不過LG累了, LP都無咩心機了= ="搞搞下LP又累累地......不過魷魚絲真係好好味(一邊打日記一邊食緊)^^
晚上同同班的同學出去唱K, 挺開心的. 又用左唔少錢錢了.來緊的日子真係要好好省錢!
不過有點錢不可以省的, 好似燉野俾LG^^!
|