|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 61 " 又 番 學 了 ... " 今日要番學呀!!Tsa...慘慘,., 我又訓遲左啦...^^"不過是旦啦... 時間尚且夠用....番到學校,,,好似冇咩特別... 其實成日都冇咩特別呀...係啦... 今晚要去跑步呢!不過冇得睇"再與你共舞"了... 慘慘呀...今晚好似大結局啦....係咪呢!? 最近心情唔係咁好...拍拖之後,,, 性格差左...所以我要改了!! 呀奶...加油呀!! postti me︰2006-06-28 06:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||