|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 62 " 麥當勞姐姐 ... " 今日e篇又係補寫既...我地番去琴日啦:... 今日要番工哦...仲要番學tim... 考完maths同eng就完了!!so happy... 之後就去食飯了...再黎就係行街街... 到左4點先番工...本身係番3點嫁... 但係我玩遲左...又要番屋企攞3... 所以整到4點半倒先拉卡.... 有個小弟弟同我講"hello!麥當勞姐姐~" 之後我就笑住咁同佢講番hello...^^好開心... 仲有個載眼鏡既小妹妹係咁用佢大大既眼仔@@ 係咁望住我...搞到我好緊張...^^"" 抄薯條個陣比d油彈到...紅左...好痛... 之後到左10點先番到屋企...慘慘,,,一個人番呀><" 好驚驚//...但係又唔可以比個女仔送我...所以都係....算... postti me︰2006-06-30 06:04 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||