|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 57 " 落 淚 ... " e排天氣好番d啦...真係好啦... 但係好熱...我唔係好灑得...所以唔多舒服... 妳討厭我嗎?妳日記中說的是我麼? 難道得不到...便要安一個好的藉口去下台嗎? 我討厭這樣的一個人... 今日朝早我等唔到呀芳...我遲到了5~10分鐘... 但妳也應該等我吧,,,妳知道我在那裡等了好久麼? 過了11點...我開始找電話打給妳... 但妳哥哥說妳走了...在家中的時候... 妳的哥哥已經這樣說了...我很擔心妳呢!! 妳知道嗎...我怕妳又跟爸爸吵架了... 我十分焦急...最後幸好找到虫.. 但他一到了...我便和他一起去找妳了... 被他猜中了...妳真的在m記...但我真的擔心死了... 整個下午都好愉快...多謝你唷!!! postti me︰2006-06-17 08:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||