|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 67 " 好 像 再 次 失 去 了 ... " 今日遲左起身...要去賣旗... 估唔到虫會係學校等我...你真係傻呀>3<... 不過...可能你係等小小呢,,,我都係唔好咁咩啦... 賣得唔錯哦...比上次多...有進步ar...叻女,,, 不過之後就去左番工...今日賣旗個陣已經好攰了,,, 特別係對腳...好攰...再加上朝早冇食早餐...更加攰了... 到左下晝食左野...但係又要番咁耐工... 大約由1點30去到8點15...食左一餐炸,,, ....你好似唔同左咁既... 我覺得好似冇左你咁...你冷淡左... 今日一個人番屋企...本身我唸住叫渣渣送我... 但係佢就食飯...所以都係算...冇叫到... 我隻腳唔知係扭親...定係點...好痛... 行左成個鐘先番到屋企...又黑...又驚... 我頭先仲係上次訓著左既公園仔到坐低... 坐左陣...驚又訓著...所以都係坐左陣就走左.. 需要人陪既時候又一個都冇...唔需要既時候又... 唉...真係天意弄人呢... postti me︰2006-07-08 10:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||