|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 65 " 又 訓 話 了 ... " 今日要番學了...朝早平均10~15mins就醒一次.. 次次都睇鐘...睇到我傻... 之後係起左唔知第幾次身既時候...就放棄左繼續訓既念頭了... 真係,...但係仲好眼訓,,,到左1:45我就出門了... 之後見到小小...我都估到咁遲出門會見到佢的了,,, hehe...一齊番真好...但係差d遲到... 我攞第19名...比上年退步了...慘慘... 我決定了簡art...因為哥哥的關係...hehe 我今日係10蚊店同呀臭一齊睇野... 之後有個吹氣波波吊住係天花板....我同呀臭輪流打個波... 之後我跳起玩殺波...個波飛左去...d人望住灑.,,, 呀臭同我即刻閃...好好笑... 之後就見到肥膏波波...死肥膏話我同呀臭比人傳有食煙.. 之後我擔心左成日...番到屋企係msn到問左佢... 佢先至話係講笑...呀臭都話唔好信佢講野...早知唔好信啦... p.s.渣渣...sor呀!!唔知你日日有黎tim...sor x 1000000次.... postti me︰2006-07-05 10:26 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||