|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 64 " 留 鼻 涕 ( 劉 並 娣 ) ... " 今日出良啦...之後去左mk.... 用左$500...慘慘...>3< 買左兩條連身裙...買左兩對鞋黎襯果兩條裙... 之後買了袋袋...買了耳環... 買左33比臭臭...今日好開心... 不過冇錢用了依家... 一蚊雞都冇...不過銀行到仲有丁屎咁多錢... 所以都夠用住先既...好悽慘... 今日同呀臭討論到我個名... 之後話題抻延到我媽媽個性... 再之後又講到"劉蓮"...仲有"劉並娣"... 之後行程就笑住咁結束啦... postti me︰2006-07-04 12:20 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||