|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 54 " 第 三 次 了 ... " 今日考試囉...不過唔係好識呢... 沒有你的日子...又再次不由自主地想起你... 那時誤會了你...真的很抱歉呢... 還以為你隱痛割愛...成全我和他... 這令我很生氣...我討厭你這麼狠心... 把你的愛讓了給我...我哭了...只因我討厭自己令你受傷了... 怎料你愛的竟然是我...對不起呢...是我太蠢...太笨... 你當初為何要把我讓給他? 拱手相讓並不是你一貫的作風... 你令我開始討厭自己...但...真的很對不起呢... 你的信...我不知該如何處理...想回信,,, 卻又不懂得如何下筆...我還未作好決定... 只想能在這段沒有你的日子裡...尋回你過去的回憶... 說真的...我想我回憶裡的每一個畫面...都有你的存在... 今日又見到佢啦...第三次見到佢...個心好興奮... 仲記得上次話過下次再見到佢...就要去識佢... 我問左人攞佢個msn,..佢都知我想識佢... 好緊張呢...佢行過望左我一陣...個心亂灑... 不過好開心呀!!係一個好開始呢!! postti me︰2006-06-14 07:26 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||