|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 50 " 有 你 ... " 今日又下雨了...日日都係咁既... 不過都好既...個天同我既心情一樣... (亂亂呀!!一舊雲... 番到school好似好濕呀個身...不過好正,,, 愈黎愈愛濕身了!!>3< yaya.... 上完 PE...我地幾個女仔係更衣室到洗白白呀!! 沖凍水涼...超爽,..一人一格...齊齊洗白白... 不過好凍呢...再沖耐d真係變雪人... lunch冇錢食飯呢 lunch又去了淋雨...之後就好頭暈... 我淋個病仲未好番,,,.為何不能 一病不起 呢? 我最近d手手腳腳好痕...唔知點解呀... 好似有d紅色一點點既野...皮膚敏感嗎? 有d痛痛地...好痕呀!!>3<..... 我愈來愈覺得我同你既距離又接近左... 好開心...但...係我既錯覺嗎?定係...我冇估錯? h...其實我唔係你想像中咁...你同佢一齊應該開心先至係... 我討厭第三者,,,你明嗎?冇人鐘意做的... 不要白廢心機了...sor.... 請鎖緊你的心... 你應該一心一意對佢...既然一齊了... 呀適...你是認真的嗎?好似玩玩下咁... 不過算啦...你就係d咁鐘意玩既人...況且你又唔係真係識我... 如果你識我...可能你會認真d... 又或者更加想玩我...(好似小春咁)... postti me︰2006-06-09 07:57 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||