|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 45 " 適 ..." 今日又落雨了....哈! 琴日2點幾先訓...今日12點幾起身.... 不過仲係唔夠訓...今晚要早d做豬(訓覺...呀適教的^^~)!! 好悶tim...今日去左圖書館... 我個fd 2點就出左去... 我3點先出...去到已經3點8... 佢走左了...^^" 之後見到呀羲...佢去游水... 佢d fd見到佢行過黎...,係到串佢溝女.... 頭先玩msn有個男仔讚我cute呢...^^~ 好開心...because佢睇左我張相...嘰嘰... 呀適好好呀!!愈來愈喜歡你了!! postti me︰2006-06-04 06:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||