|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 40 " 再 度 遇 見 你 ... " 2 0 0 6 年 5 月 2 9 日 人人都好似唔明咁...我話鐘意番呀...明未? 個個人係邊個你都仲唔明...badfriday...你真係蠢呀>3< 你同你主人__我一d都唔似呀?哈哈...成個傻佬咁... 不過你有一樣野幾似我的!就係...可愛(講笑)啦!!>3<hehe 今日見到"mk"...感覺怪怪的^^"但係又好唔捨得佢呢... 好想係佢走個陣...回頭多望佢幾眼... 見番咁耐冇見既fd...令我唸起以前既野... 以前真係好開心呢>3<...不過依家都係!! 因為同d fd一齊既feel好正!!! postti me︰2006-05-29 09:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||