|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 34 " 希 望 自 己 病 埋 一 份 ... 最 好 失 埋 憶 ..." 2 0 0 6 年 5 月 1 6 日 唉...好辛苦...日日見住...我寧願自己冇識過佢... 不過最辛苦既係身邊連一個支持自己既朋友都冇... 好辛苦呀...放過我啦...我真係好辛苦呀... 我咩都冇灑啦...話我知...我可以點?... 頭先去左淋雨...淋到一半就停左... 之後就番左屋企...入到廁所除左線3... 就開大d水淋濕個身...再坐係到慢慢吹風... 以後我點過呀?我就黎支持唔住啦... 求下你幫下我啦...求下你..... postti me︰2006-05-16 07:03 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||