|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 32 for my diary " 重新 開始 ... 有了 他 我 什麼 都 不怕 " 2 0 0 6 年 5 月 1 4 日 今日去左打波呀...好大風...又冇太陽... 風起的時候...令我想起她...他? 都唔知點形容佢好... 分手後第一日 , 心情仲未完全平復... 好似發緊夢咁...硬係唔想接受分手既事實... 不過要分手既係自己...最唔捨得既又自己....>3< 下晝個陣因為忍唔住要唸佢...所以我決定訓覺... 咁都訓得著喎?!^^都係好事黎既... 不過我要開心d...又唔係永遠都唔會再一齊... 只要佢話會改...會追番我既...我會等佢... 但係都係唔好抱咁大既期望... 唉...希望佢真係改到啦... postti me︰2006-05-14 06:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||