|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 29 for my diary " 新 開 始 " 2 0 0 6 年 5 月 1 1 日
今日係學校都幾開心....但係同佢仲係未講番野呢.... 要我先開口...我唸冇咁易la...但係算la...我d咁既性格... 就當佢冇識過我la...咁對佢黎講仲好la...如果唔係我又成日發脾氣鬧佢...^^" 最近有開始厭倦番學既日子....見黎見去都係個幾個.... 做黎做去都係個幾樣野...上黎上去都係個幾堂....無聊爆... 再加上最近身體唔係咁好...又唔夠訓...要我番學真係種折磨.... 救命的(我記得呀臭都講過^^")...真係好辛苦呀..... 其實我幾鐘意放左學上既個個中文拔尖班...可能因為有得作文掛.... 我鐘意作文嫁!!但係...要我番屋企作既...我就彩佢都傻... 如果叫我地係堂上作既...咁又唔同...^^" postti me︰2006-05-11 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||