|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 22 for my diary " 完 滿 既 一 日 " 琴晚我差唔多2:00a.m.訓...好辛苦先訓得著...訓到差唔多4:00a.m. 就起身搵藥食...之後感覺好左d..唸住再訓...點知訓唔著... 咁我就起身打機啦...琴日拾野個陣見到部gameboy... 先記得係呀燕既...^^"放左係櫃到好耐啦都....要記得比番佢先得!sor呀..燕燕^^" 之後到左8:00a.m.我就開始換3啦~因為要同小春春去街街... 好似早左d= =",我又訓得個差唔多2個鐘...不過我一d都唔眼訓.. 只係好攰...有d暈...不過都差唔多到約定既時間啦...唔想佢等咁耐... 之後我地就去下e到,去下個到...影下相咁...之後我就要去mk啦... 同呀臭佢地去買3...小春春要我陪佢坐巴士...我暈得好勁...= ="好辛苦... 到左先知有兩個放左我地飛機...之後得我,呀臭同ling ling 3個人行.. 不過都好開心呀~^^行到6點幾先番到屋企... postti me︰2006-04-22 07:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||