|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 20 for my diary " happy hour " 今日好開心呀!!因為同傻佬去街^^~ 但係去街之前比呀媽鬧左一大餐...佢見我穿多左幾個耳洞... 就鬧我...(其實佢係同老豆鬧交,攞我出氣)仲要我除灑d耳環佢... 但係我岩岩先穿...依家搞到好痛><;實發炎啦!!正衰人!! 不過可以同傻佬一齊,令我開心左好多好多~^^ 如果以後都一齊好似今日咁就好啦~^^ 但係唸番起個fd...我又覺得頭痛啦... 唉..都唔知係咪鐘意佢...但係我又冇成日唸住佢... 只係見到佢唔知點咁..想同佢講野,又唔知講咩好... 佢同我講野我又面都紅灑,又熱喎... 但係佢係我個fd...聽佢講佢有幾愛佢鐘意既人個陣... 就好唔開心了...不過我都係會安慰佢..因為我想佢開心.. 唔知佢知唔知我講緊佢呢...可能佢連上都冇上過黎...^~^" postti me︰2006-04-16 07:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||