|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 10 for my diary " 傷 心 傷 身" 唉...今日...小春著左波鞋比人捉呀....佢因為唔記得拎對皮鞋...所以... 唉...好彩佢冇比人鬧炸,,,但係佢琴晚比人鬧..我好傷心呀>< 赫死我啦...擔心死我...但係佢一d都唔明我....... 一d都唔愛我...今日lunch仲係咁同女仔玩... 我嬲到得喊啦...仲係咁攞隻手去打d枱同d凳...搞到隻手紅灑... 呀臭話我咁係赫醋..仲話我因為鐘意佢先至會咁... 但係我覺得自己嬲到就死啦...好想界手...好想死 我唔可以再咁鐘意佢...我要愛第二個...咁我先唔會咁泥足深陷!! 佢好似一d都唔關心我咁...明知我嬲..仲咁對我...我想死呀><.... 我寧願搵過第二個!!都唔要d成日咁對我既人!!呀羲呀><.... 我依家需要你呀><... 好需要好需要!!我唔想再同佢一齊啦... 佢只係會令我傷心...又唔愛我...又對我唔好!! 我今日又飲酒啦...搞到醉灑...好暈呀>< 小春又唔係到...我要見呀羲呀!! 佢比小春更關心我!更愛我!! postti me︰2006-03-13 07:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||