|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 9 for my diary " 日 夜 顛 倒 " 唉...今日又係咁既天氣.. 天氣會影響到我既心情...連個天都唔想我開心? 嗚嗚...今日我11點幾先起身.. 琴晚2點幾先訓...所以依家又好眼訓啦.. 今日到依家小春都冇打黎... 我頭先call左佢..但係冇人聽.. 唉...或者分手真係對大家都好... 反正佢要既野我比唔到佢... 我咁好辛苦...佢只係為左做d我討厭既野而同我一齊 佢唔係真心愛我...咩"我愛你","唔會離開我"都係假既... 嗚嗚...幾時先會有一個真正愛我既人?.... 我下晝個陣同一個叫小淘氣既男仔傾icq 冇見過嫁...係icq到識既...都幾好傾... 佢問我係咪個個都叫我老婆仔..我話唔係.. 只係有d特別既人先咁叫我...之後佢就叫我老婆仔...= = 今日同呀燕去kfc仲有m記見工.. 佢地話15歲先再去...唉..白行一趟.. 不過得到個知字都好既.. 番到黎就用電腦用到依家 小春...唉...點好呀...? postti me︰2006-03-12 07:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||