|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 7 for my diary " 第 一 次 過 生 日 " 今 日 係 小 春 生 日 我 琴 日 為 左 整 野 比 佢 ... 搞 到 3 點 半 先 訓 ... 雖 然 係 好 攰... 但 係 都 係 值 得 既 ... 我訓左3個幾鐘炸...好眼訓呀今日成日都... 好開心呀!!我終於肯定呀燕冇嬲我!而且仲係對我好好,好關心我! 唉...我真係唔明...點解pet會咁憎我... 我真係咁黑人憎咩? 嗚嗚...聽到佢同我講d野個陣我真係差丁咁多就會喊出黎... 我真係冇用...個個都唔理我..唔關心我..唔要我啦.. 嗚嗚....好想死呀...... postti me︰2006-03-10 10:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||