|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 4 for my d iary " 大 好 日 子 " 今 日 起 到 身 .. 番 到 學 .. 我 又 唔 記 得 左 帶 張 家 政 既 紙 比 呀 芳.. 激 死 .. 之 後 我 就 係 閱 讀 堂 睇 湯 姆 .. 之 後 就 上 p e 堂 ,..男 仔 就 好 啦!! 唔 洗 上 ... 我 地 跑 左 9 分 鐘 圈 之 後 就 自 由 時 間 !! 我 同 小 小 打 羽 毛 球 同 傾 計!! 小 小 就 好 似 我 個 家 姐 咁 !! 因 為 佢 由 f.1 冇 人 理 我 到 依 家 都 對 我 好 好 !! 所 以 同 佢 一 齊 都 好 開 心!! 上 完 堂 ..小 完 息.. 我 就 上 maths 堂 ... 又 係 冇 心 機 上 堂 ... 同 呀 臭 換 左 位 之 後 我 就 愈 來 愈 冇 心 機 上 堂 ..我 想 同 佢 換 番 .. 之 後 又 到 英 文 堂... 見 到 monkey wong... 我 地 今 日 又 係 睇 電 影 !! 真 係 好~ 落 左 堂 ... 又 lunch 啦... 我 地 係 到 玩 啤 牌.. 之 後 又 上 中 文 堂 ... 再 之 後 又 上 生 活 教 育 課 ... 跟 住 又 放 學... 又 同 小 春 講 bye bye ... 好 唔 捨 得 佢 ..不 過 冇 辦 法 啦... 跟 住 冇 佢 都 係 冇 咩 特 別 .. 之 後 又 係 係 屋 企 等 同 佢 傾 電 話 ... 等 到 依 家 ..佢 話 要 夜 d 先 可 以 打 黎 ... 所 以 我 寫 左 日 記 先 ... postti me︰2006-03-07 07:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||