|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 14 for my diary " 世 風 日 下 " 今日呀...早放~~好野!!放學我地仲去飲酒tim呀!! 但係小春好快又走左啦...之後pet佢地又走左...之後...唔太記得.. 我只係記得有d飛仔走埋黎...bad Friday話我知d飛仔話我可愛,所以先至唔打我地... 哈!比人讚真好..不過小春好似成日都唔理我咁既... 我飲醉左又走左去!我同佢講我比d飛仔暸佢又扮唔知!! 討厭!!唉...我自己都唔多記得啦... postti me︰2006-03-18 02:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||