|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 13 for my diary " 受 難 日 " 我今日退左燒啦~好野!!^^好開心!但係我覺得我今日唔番可能仲好... 因為我又赫醋啦..真係冇用呀><..我上生物堂見到佢同個女仔.. 傾計傾到咁開心就..唉...佢同其他女仔玩仲開心過同我... 我真係覺得咁好辛苦!!如果冇一齊..我唸我同佢可能會相處得更開心! 其實我好"善霧"個d可以同佢玩得咁開心既女仔..我成日都唸.. 如果我係佢地就好啦..咁至少我可以同佢一齊開心下.. 唉..今日後學之後同呀臭仲有c莉一齊係學校開黑白豬大聯盟既大會.. 點知傾左陣bbq同人妖又黎埋喎...阻住灑..我地同佢地傾左陣又走左.. 我地去左m記..我叫左個孖芝走肉多瓜..個經理係到笑我... 我地食完又見到bbq佢地..我地仲識左個叫呀咪既男仔.. 之後我地八九個人係到玩啤牌 玩左好耐..跟住個經理唔比..所以我地就去左商場天台.. 走個陣我地再去m記..因為為左見呀咪~ 不過我見唔到..呀臭就見到...我認唔到佢.. 我到依家仲係冇同小春講野...我唸冇啦.. postti me︰2006-03-16 07:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||