|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 23 for my diary " 今 日 好 悶 " 唉....今日神咁早好左身....其實我想訓多陣.... 不過琴晚話過要9點幾打比小春春....所以好眼訓但係都好堅持要起身打比佢.... 因為應承左佢...所以要做到...怕佢等呀嗎...^^"傻佬黎既佢... 之後佢就去游水....我本身都想出去玩...但係佢唔係好想... 所以我決定唔去...留係屋企等佢電話...(等左好耐呀><;) 到左3點都唔見佢打黎....有d失望....之後佢都有打黎... 不過今日又唔舒服啦...好暈....又有d痛....^^"真係冇用啦... 不過食左藥同訓左陣好d啦... postti me︰2006-04-23 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||