|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 16 for my diary " 日 已 慢 " 今日我..好似冇咩特別事發生...不過仲有一日就到生日啦... 等左e日咁耐,終於到啦..15歲啦..我話過要做m記..咁就唔洗屋企人攞錢啦.. 今日本身過得幾開心嫁...不過頭先又同小春鬧交...真係煩... 唉..我又錯係邊呀...?聽日就生日啦..又搵d咁既野黎玩... 今日寫的,,: [[ 你還在嗎? 曾說過的承諾在你的心裡長出翅膀,飛走了嗎?
postti me︰2006-03-20 07:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||